• madlin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lucy_; Ja, han lät så söt när han frågade när o var vi skulle träna på dansen. Vi kanske blir världsbäst på bröllopsvalsen sen ;)

Blev också sugen på tårta nu, mums mums!

• madlin

Har också tävlingsdansat som yngre, men man är ju bra rostig nu. Dock har faktiskt min sambo bra taktkänsla, han tyckte att vi skulle ha bröllopsbugg istället för vals - för den sätter han. Men mjaa.... jag vill hellre ha nå lugnare, som vals eller tryckare.

Man får passa på o ta några steg tillsammans när man är på något ställe med bra yta. Jag sa att vi kunde dansa lite på gymmet nästa gång om det var tomt, men han vägrade. "Tänk om nån kommer?!"

Vi får ju inte bli påkomna ännu... det som är lite jobbigt när alla vem vem alla är och ryktet sprider sig som.. vet inte vad.. :S

• madlin

MrsNyberg2B: bara det att vi bor så trångt så vart skulle de möblerna stå då om vi tömde vardagsrummet? Hihi!

~Norrsken~: Ja orten är ju inte så stor.. 25.000 invånare kanske? Men många känner igen oss och risken är stor att vi inte kan hålla det hemligt om nån kommer på oss o göra mystiska saker *s*
    cha-cha-cha, rumba och slowfox - du då? :D

• madlin

Jag o Norrsken får damma av våra kunskaper så kan du komma på kurs! Ta med dig din m2b med ;)

• madlin

~Norrsken~: Nej, vad jag vet så dömer de inte ungdomar. Jag tävlade aldrig i vuxenklassen - för jag slutade innan jag fyllde 16.

Bred dans ju, hiphop har även jag dansat - men aldrig tävlat i. Var sugen på att börja dansa Step med, men tiden räckte inte till. När man sitter o kollar på Let's Dance så kan jag inte låta bli och hänga med med kroppen, kan inte sitta still i soffan! ;) Synd att de inte finns nån bra dansskola här....

• madlin

Samma här - eller ja.. Jag slutade dansa för jag hade även häst (och tävlade). Satsade på det istället o la dansen på hyllan, men nu efter så många år (10 år!!) så är jag så sugen igen.. Så roligt med dans, och sedan har man ju nytta av den på nåt vis ändå. Att man kan bli så glad av lite dans? :D

• madlin

~Norrsken~: Haha så komiskt! Rider du ännu?

• madlin

~Norrsken~: Hoppas de snart dyker upp någon häst snart då! Jag rider bara en annans häst så länge, har inte tiden till egen häst - men hoppas det ändras på det tids nog. Håller iallafall utkik efter ett ungt halvblod att forma :)

Lucy_: Nää, klart det inte är försent att ta upp dansen igen. Men just häromkring verkar de inte finnas någon dansskola :(
    Visst var de du som ska beställa från Milly förresten?

• madlin

Lucy_: Vilken klänning blev det då? :D

Panduro-rea? Har jag nog missat! Lika bra det kanske *harkel*

Brrr... nu ska man ut i kylan! Jag vill ha vår nu, är så jäkla trött på vinter... :(

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare