• madlin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Här blev det 5 böcker - skönlitteratur till sommarens sköna dagar i hängmattan/solstolen. Och 1 GI-bok så man kan få lite inspiration till sambon sen när han ska testa.

• madlin

Skönt att budgeten sjunkit! Vågar inte räkna på vår budget, mycket för jag tagit i på många poster då jag inte vet någon riktig kostnad ännu. Just nu är det dyrt!

Efternamnen ja, åh vad jag längtar till man gift sig. Så man får byta. Heter nåt väldigt udda och tar hellre hans "svensson-efternamn". Så less på att alltid behöva bokstavera om o om igen....

• madlin

~Norrsken~: hahaha, jaaa... men jag vill vara lite "svensson" nu! Folk stavar aldrig mitt efternamn rätt trots jag bokstaverar 3-4 ggr åt dom.. :S Sedan kan de aldrig uttala det.. grr!! galen blir jag för de ska vara så omständigt o ta sån tid bara för mitt jäkla efternamn :p

Snacka om reducering på matposten! Nästintill halvering! Också räknat stort på maten, sedan även på alkoholen.. hur ska man veta hur mkt man ska räkna där? Gaah!

Lucy_: Knasigt det kan vara, men jag trivs inte heller med mitt udda efternamn heller - så det är mycket därför. Hade jag tyckt om det skulle jag kunnat stått ut med att bokstavera det om o om igen! :)

• madlin

Lucy_: Det är ett nordiskt namn, inget svenskt.

Klart du ska klippa lugg om du är sugen! Går alltid och fixa något snyggt utav det på bröllopet sen också.

• madlin

Lucy_: har du haft lugg innan? :D

• madlin

Lucy_: haha oj då! Det var ett tag sen *ler* Blir nog jättefint ska du se, du får flasha med en bild här inne för oss sen? ;)

• madlin

~Norrsken~: Ja man ser ju gärna att matposten inte ska bli så dyr, hihi! Alkoholen ja, vi vill bjuda på den under maten och även sen under festen - dock tänkte vi egen bar med Tysklandköpt alkohol då för att hålla ner kostnaderna lite. Men de är så svårt o veta hur mycket som går åt, alla kommer ju inte stanna kvar på festen, alla dricker ju inte, somliga dricker mer och somliga.... ja... man vet aldrig!

Men får helt enkelt se till o ta semestern till Tyskland 2008! HA HA HA!

• madlin

Lucy_: Det ser jag fram emot, du får hojta till sen!

• madlin

Ni med betalbar, vad hade ni tänkt er för kostnader då på drycken? (och vad tänkte ni ha att erbjuda i baren?)

Mest nyfiken! Är det så att ni inte ska gå back, eller kanske med vinst?

• madlin

Påminnelse till mig själv i framtiden: håll dig undan från rödvinet!!

Fy tusan vad full jag blev :o Det slog verkligen till pang tjong.. Och så mår man väl inge vidare idag nej, perkele vad huvudvärk jag har.

Lite sött, satt o kollade på Let's dance med ett gäng igår - jag gick ut i köket o fixade med lite småplock att ställa fram i en reklampaus. Sambon kommer in och frågar tyst var vi ska lära oss brudvalsen, han ville finslipa på den. Hahaha! 1½ år före och redan orolig för dansen... hmmm..!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare