• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Izunia

oj karin vad trakigt! Jag hoppas verkligen det inte är eller blir nanting allvarligt. Samma sak hände min pappa och han är i topptrim. Han tränar jättemycket och äter nyttigt. men sant händer..

ylva, han har inte fatt nan present idag... jag skäms! Men han fick ett helt paket kalkonskinka... :D

• BlueTopaz

En av mina nära vänners mamma gick bort igår... VAD ÄR DETTA!???

Har inte hört ngt av pappa eller hans fru Karin, och får inte tag på dem..

• Ammo

Grattis Gucci!Ge honom en puss från mig ;)
    Skönt att höra att alla mår lite bättre idag, utam du Karin, stackare!!

Martin känner sig också lite risig,ont i huvudet och halsen.Men han bli aldrig sjuk så det är väl över i morgon. Hoppas verkligen inte jag åker på något. Syrrans knoddar har varit dåliga också i förkylning och feber och jag har träffat dem en hel del....håller tummarna.

• Izunia

oj vad läskigt karin.. vad är det som händer!! Nan konstig epidemi!

Var och sag The Queen idag. Värd att se. Helen Mirren är fantastisk men pris Charles spelas inte av rätt skadis. Liknade knappt honom.

Imorgon ska jag pa läkarundersökning i köpenhamn samt till danska skattekontoret. Dessutom ska jag fa mina matt tagna för uniformen!! :)

• Yllo

Den filmen skulle jag vilja se.. men jag får inte med mig Bosse och jag gillar inte att gå på bio ensam

Undrar vad det är med den här senvintern?? Så mycket tråkigheter. Olyckor, dödsfall och sjukdomar Jag trodde det här året skulle bli ett bra år, men än så länge har det bara varit ett stort otursår!!

Oj, vad jag sovit gott i natt! Ingen snarkande Bosse brevid mig.. Fast han har nästan inte sovit något alls.. Var upp och "purrade" honom i morse när jag kom till jobbet. Han var så glad att se mig, men såg väldigt trött ut. Rösten hans var inte heller sig lik.. han lät nästan lite irriterad med stänk av glädje. Enligt honom så kände han sig inte riktigt på topphumör men kände sig gladare när han såg mig Är han inte för underbar säg?!?!? *ler mjukt*

I morgon far vi till Åland igen... oj, måste komma ihåg att lägga in ledighetsansökan... Vi far med en tidig båt så vi kommer båda att ta ledigt från jobbet

Hoppas att du inte får någon förkylning nu Jess och att Martin inte blir sjuk han heller.

• BlueTopaz

Idag känns det lite bättre iaf. Jag har varit hos läkaren och tydligen hade jag en riktigt ordentlig infektion som till och med gått över i och infekterat hela muskulaturen runt huvudet och nacken så det förklarar ju den fruktansvärda huvudvärken.. De trodde först att jag hade fått hjärhinneinflammation men tack o lov hade det inte hunnit gå så långt =)
    Fick iaf ngt dunder penicillin i 10dgr och ngr värktabletter som förhoppningsvis ska hjälpa mot huvudvärken.

Pappa är hemma från sjukan igen, men de var tbungna att ge honom ngn form av elchocker för att hjärtat skulle börja slå normalt igen.. Dum som han är så har han genast börjat jobba igen...

Hoppas du slipper bli sjuk Jess, det är så mkt jobbigare när man är gravid..
    Hur mår du annars, känner du sig som vanligt? Har du inga nya bilder på magen?`

Kul med uniform Iza!!! Vet du hur den ser ut? Hur många får man, är de skräddarsydda?

Varför vill inte Bosse gå på bio??

• Yllo

Skönt att du fått medicin nu Karin, då blir du säkert snart bra. Kul att höra att din pappa är hemma från sjukhuset igen.. men varför ska han genast börja jobba igen.. sa inte doktorn till honom att han skulle ta det lungt?

Bosse gillar att gå på bio, men han är inte intresserad av att se The Queen

• Ammo

Skönt att höra att du fått lite piller nu Karin, då kommer du snart bli mycket bättre.
    Jag mår bra riktigt bra annars, tack. Sträckningen känns så gott som inte alls. Men det är dock någon annan som sparkar på mig ;) jösses, den måste varit på boxningskurs sista 2 veckorna ;)
    Har inga nya bilder på magen än, men ska fota snart så får ni se då.

Vad snygg du kommer bli i uniform Iza, du som är lång och smal ;)Akta så inte gubbarna klatschar dig i baken på planet bara. hahah..
    När börjar du? Det är väl kurser mm i början va?

Skönt med långhelg Ylva!! Funderar på att jobba halvdag eller vara ledig i morgon med. Det har varit ett rätt lagom tempo på jobbet sen nyår, men i morgon och nästa vecka är det lugnare. Ska bjuda på middag en sista gång i morgon innan vi börjar med köket. Martin håller på just nu med badkaret, han har inte fått tummen ur och kaklat in det än, men det börja likna nåt nu.

• Izunia

idag har jag varit pa läkarundersökning i köpenhamn! Sag en riktigt snygg kille där som antagligen är pilot! ;) hahah!

Uniformen kommer att vara skräddarsydd och den är faktiskt ganska snygg. Om man jämför med andra bolag. Den är mörkbla- kavaj och kjol. Ett par skor har jag redan köpt!

Men vad struligt jag har haft det med skatteverket..dansk-svensk...pust! Nu maste jag fixa ett hemvistelseintyg i sverige.

Svar på tråden Glitter tråden...2