Yllo, då åkte du på en värre omgång än mig, stackare. Jag har varit i väg 3 tim nu och träffat lite kollegor, inget ansträngande då jag satt på en stol och dessutom fick gratis lunch :)
Det var riktigt skönt att få sticka ut näsan i friska luften efter 2 dar hemma.
Ja, Vicky, släpp allt nu, lättare sagt än gjort. Men om det gått så lång att ni inte ens får till det då är pressen verkligen för hård.
Synd att ni precis köpt huset annars skulle ni bokat en resa så ni fick byta miljö.
Så brukar det vara för oss. Efter 7 år är man ju inga kaniner direkt utan det kan gå veckor ja tom månader ibland. Men så fort vi åker bort, framför allt utomlands till värmen så är det som om vi båda sätter på oss kanindräkterna ;)
Så att jag blev gravid under smekmånaden var inte så konstigt. Med tanke på lite vi myser annars så skulle det nog ta år för oss också, vilket jag hade räknat med. Blev istället chockad att det gick fort, hade räknat med upp till ett år. Och hade dessutom inställningen att om vi inte lyckats på 1-1,5 år så skulle vi nog kolla om allt stämde. Barn är inte något man beställer eller får, det är ett mirakel som ska ske först.
Så stäng av nu och konsentrera dig på att fixa huset. KRAM
Nu ska jag snart ut på tomten med pappa. Vi bor ju grannar så jag hörde att han kom hem nu. Han ska få gå loss med motorsågen och ta bort en massa skit. Dels har vi enorma Hasselbuskar som blivit stora som träd, de ska bort och sen ska vi ta bort 2 stora björkar, en rönn och en gran. Barren förstör taket och björkarna gräsmattan och skymmer solen hela dagen på ett eller annat sätt.
Det kommer bli tomt tror jag till en början men man vänjer sig nog snabbt. Vi har så mycket träd runt om tomten så det räcker och blir över ändå.
Och tanken på att slippa kratta dessa förbaskade löv i höst gör ju inte saken sämre :)