• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Ammo

Vilka snyggingar ni kommer bli båda två!
    Fin färg på klänningen Karin, vad har hon för färgtema?

• BlueTopaz

Hennes färgtema var mörkbltt och ljusblått, men det ser ut att bli mörkblått och turkost istället efter lite påtryckningar på mannen.. hihi

Tack Iza, det blir nog den tror jag.. med rabatt blir det 2500kr. Lite dyrt iof.. men den är i taft med massor av pärlor.
    Funderar annrs på att beställa dessa:
    www.houseofbrides.com/product.php&quantity=1&xid=5263ce872460bacfeb23dd52d37bba89
    eller
    www.houseofbrides.com/product.php&quantity=1&xid=5263ce872460bacfeb23dd52d37bba89
    eller

men det lär väl bli minst lika dyrt i slutänden..

Den andra tärnan ska ha en mörkblå klänning med massor av stenar på, har dock varken sett henne eller klänningen själv. (jo har träffat henne, men minns inte...)

Idag vägde jag 60,6kg, dvs 3kg ner på ca 3-4 veckor, najs! Men brösten försvinner och blir inte särskillt roliga.. =(

• Victory

Hallå alla!

Vad sorgligt det verkar här i tråden (fast jag har inte haft tid att läsa allt, vi har inte fått Internet hemma än). Kram till er alla som är i sorg!

Vi börjar komma tillrätta i huset nu men har inte börjat renovera än. Dock har vi inhandlat lite nya saker, 42 tums plasma-TV, matsalsbord i ek och ny kontinentalsäng! Känns jättebra! Men jag har varit lite deppig/lättirriterad på sistone. Vet inte om det bara är humörsvängningar eller om det kankse beror på röran i huset som vi ännu inte fått ordning på. Kan också bero på att det varit ganska stressigt på jobbet.

Men nu är det snart helg och jag hoppas många kompisar kommer och hälsar på imorgon på min födelsedag (Daniel jobbar hela dagen )

Ha det jättebra allihop!

(Ylva: Reportaget var i söndagsbilagan)

• Ammo

Åh GRATTIS i förskott Vicky!
    Det är nog en blandning av jobb, röra mm kan jag tänka mig.
    Jag hade en så dag igår, var allmänt på dåligt humör. Tycker inte det händer något hemma, Martin tar inte tag i saker han lovar mm och sånt gör mig galen. Jag vill att saker ska hända helst igår..

Alla klänningarna var superfina Karin. Ska inte ni tärnor ha lika klänningar?!

• Victory

Ja, visst är det irriterande när saker inte blir utförda som lovat! Sån är Daniel ocskå! (Men jag är nog inte alltid så duktig heller när jag tänker efter...)

Men sedan vi flyttade i huset har det blivit väldig fart på honom! Det beror väl på att han längtat så mycket efter huset och har så mycket han vill göra. Första veckan fick jag stränga order om att INTE skotta uppfarten - för det ville han göra själv! Han har längtat så mycket efter att få skotta sin egen gård! Han är för söt!

• Ammo

Haha, skotta, visst är det kul i början, men jag har redan lessnat nu efter någon månad med snö..
    Men ni har väl lite mer snö än oss där uppe så det blir kanske en snöslunga så småningom?
    Martin tyckte det var för mesar, men efter att ha kört pappas och syrrans så sa ha...hm man kanske ska skaffa sig en sån här ändå

• Izunia

oj vilken dag!! Jag är helt slut. Har bara matat in info... :)

Karin jag gillade klänning nr 3 av de sista!!

Här nere är det ingen snö kvar alls...

• BlueTopaz

Kul att du gillade den iza för jag beställde faktiskt den =)
    I en strl 4 (har strl 6 nu) och turkost med banden i en mörkare turkos färg (tiffany/ jade)

www.watters.com/product.php&showid=300

vet ju dock inte riktigt hur ringningen ser ut fram.. men antar att den är rak ;) Hoppas också att bopparna får plats ovanför bandet, men innan jag blev tjock hade jag sällan sådana problem så det borde funka när jag är en strl 4 haha.
    Den kommer iaf om 10-16 veckor.

Iza kommer inte din klänning snart och din med Ylva??

Grattis till den jättestora viktminskningen förrästen Ylva, skitduktigt!!

Sitter ensam i soffan ikväll for once, jag tvingade ut tomas på krogen, han behöver träffa sina kompisar och gå ut han med!!! Hoppas han raggar ordentligt, det behöver han verkligen!
    Men nu ska jag gå och sussa!

• Izunia

men karin ska inte färgtemat vara bla?
    Turkos är ju ända snyggare... ;)

Min klänning ska komma 20 mars. Ett par veckor till. Hoppas den är lika snygg som jag vill att den ska vara! :D

Svar på tråden Glitter tråden...2