:-(Gnälltråden är borta...men en ny här!
Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...
Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!
Välkommen!!!
Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...
Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!
Välkommen!!!
aah vad skönt, då slapp jag öppna en gnälltråd!
Annars hade jag gärna gnällt över att gnälltråden var stängd!
HATAR MÅNDAGAR!!! v
vå hostande barn = ingen nattsömn = gnällig måndag!
Alla är förkylda.
Maken vägrar prata om det vi måste prata om.
Jag har ångest.
KUL.
gnäller över att jag inte fri massage på jobbet eftersom jag är inhyrd. de nadra får 2000 kr/år SAMT fri massage 1/mån och jag... jag får inget...
åååh jag vill ha s e m e s t e r ! ! ! ! NUUUUU!!! Fan vad tråkigt det är!!!!!
Jag har varit sjuk i en hel veckan och är så uttråkad!
Dessutom blir det dyrt att vara hemma från jobbet och det var vi inte råd med just nu...
Jag känner mig enormt gnällig och tycker synd om mig själv!
håhååå var sjuk en och en halv dag förra månaden och det kostade mig 800 spänn. Hade man ju kunnat gjort roligare saker för Förstår din frustration!
å så måste jag gnälla över att jag inte kommit igång att jobba än fastän jag har så jävla mycket att göra REVOLT!
Ännu mer gnällig nu!
Som om det inte räckte med att jag är sjuk och har tråkigt, så har jag nu fått infektion i ena ögat. Det gör att jag blir jättekänslig för ljus = Ingen TV, i princip inget sittande vid datorn och inget läsande (om jag inte vill få ont och göra det värre...)
Hur kul är det att vara själv hemma hela dagen och inte kunna göra något av ovanstående?!
*ynk*
Va f*n gnäller ni om? ;) (hihi)