:-(Gnälltråden är borta...men en ny här!
Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...
Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!
Välkommen!!!
Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...
Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!
Välkommen!!!
Håller med kentfantast - Bens wife har mest rätt att gnälla. :)
Vad gulliga ni är, Tack!
Känns bättre idag.
Jag fyller år om en vecka - tjohoo! Men borde man inte få betald ledighet på sin födelsedag? Mänsklig rättighet... ;):D *gnäll gnäll*
Gnäller för att jag inte tränade idag
När jag bytte om till träningskläderan så halkade jag på golvet och ramlade omkull och tog givetvis emot mig med händerna och kvaddade hanleden. Aj vad ont det gör, bultar i den, fast som tur är har den inte svulnat något så det är nog ingen stukning. Men kan ju iaf inte boxas med ont i handleden
Klantiga jag...
Är det Qi-box du kör???
Passet heter bara Box, vet inte om det är vår "lant-hålas" förenklade namn.
Är det F&S?
Nej, det är lokala idrottsföreningen här som annordnar lite olika aktiviteter här i skolans gymnastiksal. Box-passet är det en kille som hållt på med olika typer av boxning och kampsporter som håller i.
Kul!!! Lycka till med handleden!
Är så ARG!!! Mina föräldrar och Jons föräldrar kommer hit p middag ikväll, våran förlovning visas ju på tv idag så det ska bli en liten överaskning för dom.
Jag har varit på jobbintervju heeal dagen och kom hem för bara 20 minuter sen. Tänkte ta en dusch och göra mig iordning.
Vad tror ni händer då?
Inte ett finger har han lyft på hela dan, inte plockat undan nånting. Allt står där det stod när jag åkte imorse och det ser fördjävligt ut.
Dom kommer vid ÅTTA(!!!) så nu har jag sprungit runt här ocg fusk-speed-städat. Han lagar mat och förväntar sig väl att jag ska vara tacksam till tusen för det.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
Oxå har han mage att undra om jag är irriterad. SÅ ARG!!!!!!!!!