:-(Gnälltråden är borta...men en ny här!
Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...
Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!
Välkommen!!!
Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...
Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!
Välkommen!!!
Vill gnälla på min sambo för att han gnäller på mig! Han gnäller för att jag duschar förlänge. Eller för att ha gnäller på att jag tvättade håret i morse och nu ska ta en dusch (utan att blöta håret)
-Varför kan du inte tvätta håret och duscha samtidigt för? Vet du hur mycket det kostar?
Känns som jag bor hemma hos mamma och pappa fortfarande. Men då kunde jag respektera att pappa inte gillade att jag duschade för länge för då betalde ju han. Men nu bor jag för f-n själv och alltså betalar jag själv och då täker jag betala för att få duscha och tvätta håret när jag vill! Åh jag blir så arg...
Vill gnälla för att min underbart vackra klänning kom idag..............
.........................................
............ I FEL färg!!!!!! röd istället för blå detaljer :(
måste gnälla över mitt jobb... hatar det ibland... jobbar på ett callcenter och har inte sålt en enda idag, på nästan fyra timmar :( det värsta är att våran lön gjordes om fr o m igår, vi fick lägre grundlön och jobbar mer med provision. kommer förmodligen att gå ner ca 3000 i lön varje månad.. :(
söker nya jobb men har inte fått något än... vill härifrån!!!
Är så trött på mitt jobb!!!
Alla springer efter cheferna och slickar... (ni vet vad) till tusen. När cheferna inte är där gör dom INGENTING!! Sitter på en stol och tittar på när vi få som inte fjäska utan jobbar ordenligt istället sliter som djur.
plus att jag jobbar sent idag.... vill inte!!!!
Jag vill också gnälla över mitt jobb. De gjorde om mitt avtal idag och jag blir så lack!! Jag är en av de bästa säljarna på jobbet och ändå gnäller dem!!! Önskar jag kunde sluta nu istället för att vänta till sommaren då jag ska ha barn - om det nu inte blir några komplikationer.
Är det ingen som gnäller längre?
Jag gnäller för att jag äntligen hade något bra att skriva i glädjetråden och så är den nedlagd. gnäll suck och stön! Någon som vet om det är ordnat någon ny?
Miss Zapon: Det HÄR är den nya gnälltråden!
Själv måste jag gnälla för att jag redan nu kommer att få gå och skrota minst 1 1/2 månad hemma pga sjukskrivning pga blödningar under graviditeten!!
Det vore i och för sig inte så farligt om det inte visade sig att jag helst måste vara sängliggande så mycket som möjligt för annars kan barnet komma för tidigt!!
Saknar att kunna åka och shoppa eller ta en kaffe på stan med polarna. och alla är för upptagna för att komma hit och hälsa på mig.
Vill ha mitt sociala liv tillbaka!!!
lotta49. Jo det är därför jag är här ochgnäller
Men jag vill sprida glädje oså. I GLÄDJEtråden!
Du får ursäkta en hormonstinn gravid kossa!
Jag var för snabb i min läsning, hehe!
den hormonstinna gravid kossan är förlåten
Gnäller för att jag är så trött, hela helgen har jag legat sjuk med feber och har itne fått vilat det jag behövt för att klara av en ny arbetsvecka!