:-(Gnälltråden är borta...men en ny här!
Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...
Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!
Välkommen!!!
Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...
Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!
Välkommen!!!
min vigselring e knepigt fixad av guldsmeden grrrrr
och min fyndklänning på ebay som ebtalades med westernunion, har jag inte hört av på 5 dar så jag tog tillbaka betalningen, ingen klänning och minus 250kr blääääää
Jag har fått en finne på örasnibben typ, som jag bara inte kan låta bli att peta på! Jätteful!
Jag håller med Lady o Lufsen och sympatignäller. Försvinn!! Sketna snö...
Då vill jag gnälla över att det är såååå långt till augusti!!! :( Jag vill gifta mig nu!
Och så kan jag ju gnälla lite över att jag också verkligen vill byta jobb och det gör ju inte att tiden går snabbare när man har tråkigt :(
Jag är så förbannad på min far!!!
Han ringde till min mamma (de är skilda), och sa att han tycker hon ska ge oss för mycket pengar. Det är väl hennes beslut!?!
Dessutom så säger han att vi är dumma i huvudet som lägger över 10000 på en fotograf.. Det lustiga är att detta är den enda summan han känner till, har god lust att ringa och tala om att våra ringar kommer gå på mer än det tre dubbla!!! För att inte tala om allt annat..
Vi har inte ens bett om några pengar men våra mammor ville ge lite ändå, vilket så klart är super gulligt! Men nu ska far då lägga sig i och dividera om vad saker och ting kostar och bidraget han tänkt ge är inte ens så stort.. Har god lust att inte ta emot några pengar alls, så får det bli!!!
Grrr!!!!!!!
Känner mig jätte elak! Borde vara glad och tacksam.. Skit oxå!!!
fröken lycka: Usch vad trist! När vi pratade med våra föräldrar om ekonomiskt bidrag från dem, så berättade vi att vi är tacksamma om de vill hjälpa till men att vi inte behöver det. Och att om vi tar emot pengar från dem så måste det ändå vara på VÅRA premisser - vi vill inte behöva anpassa oss efter deras idéer bara för att de bidrar med pengar. Ingen tog illa upp och nu planerar vi bröllopet som vi vill ha det och spenderar våra och deras pengar hur vi vill.
Lilla Li
Vi har sagt xakt samma sak, med mindre bra resultat..
Det är nog hela grejen med hans beteende och allt som gör mig så arg och att han skäller på mamma!
På min brors födelsedag gav han honom saker till ett värde av ca 40000!!! Han fyllde 15! Jag missunnar inte min bror någonting, men är intresserad av hur min far tänker..
fröken lycka: Låter kanske hårt och är såklart svårare än det låter, men jag skulle faktiskt bara struntat i honom. Han får tycka vad han vill, det är inte hans bröllop och om han inte vill att hans pengar spenderas på det sättet så kan han låta bli att bidra. Det enda jag skulle gjort är att säga åt honom att inte lägga sig i vad din mamma väljer att göra med sina pengar.
Lilla Li
Du har rätt, så får det bli..
Tack söta du!!
Måste gnälla på att jag är SJUKT godissugen just nu!!! Ååå varför ligger Ica så nära jobbet?! Ve mig! 2 h kvar till hemgång, för lite lunch och en promenad i det härliga vädret satte igång suget rejält...