:-(Gnälltråden är borta...men en ny här!
Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...
Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!
Välkommen!!!
Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...
Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!
Välkommen!!!
Jag måste få gnälla över att jag är halvt däckad i någon hjärndödande sjukdom, sägs att det är influensa men jag är totalt hjärndöd.. inte hela världen egentligen om det inte vore för att jag har en tenta på 10p kommande vecka som jag inte hunnit plugga så mkt på.. hade räknat med att det räcker å plugga denna vecka men nu kommer några dar försvinna för tankeverksamheten inte funkar för fem öre.. suck! omtenta nästa...
skönt å få gnälla, försökte gnälla hos mamma å bror men dom låg också däckade :(
Gnäll är underskattat. Så det gnäller vi på.
gnäll o gnäll: har ju bara mig själv o skylla, men vågen går bara uppåt!!! och dagarna minskar inför bröllopet. kul, kul... *suck
och förkyld är jag.
längtar efter vårväder och en lite friskare kropp. energi...
Idag vill jag gnälla!
Det har varit en sån där gräslig dag som man helst vill vakna upp ur, och det var bara en dröm.
-Min M2B är på affärsresa i Kina, och jag saknar honom sååååååååååååååååååå himla mycket.
-Bussen gick sönder i morse, så jag fick stå på motorvägen och vänta på nästa buss. ALDRIG kul att komma försent till jobbet.
-Hade tvättid (bara det säger ju allt), sköljmedlet var naturligtvis slut. Så jag cyklar iväg och ska köpa nytt. När jag flåsat mig till affären, stått i kö i en halv evighet, så står det "Köp medges ej" när jag ska betala. Där står jag med sköljmedel och tamponger (japp, tillråga på allt har jag mens oxå) och skäms inför halva Ica. Kassören såg ut som: "stackare som inte ens har råd med mensskydd". Fick lomma iväg utan mina saker. Bara att cykla hem igen.
-Hade beställt en massagebänk, och sett fram emot den leveransen hela dagen. Så kommer det en stor kartong på avtalad tid. Jippi tänker jag, äntligen nåt skoj idag. Så öppnar jag, tror ni det var en massagebänk däri? O NEJ. Det var däremot 5 huvudstöd och 5 armstöd och massa pinnar till en bänk. Men absolut inte en hel bänk. Skit oxå.
Ska nog ta mig ett stort glas vin till mina tårar.
Och nu hyvlade jag mig i tummen när jag skulle ta ost, ett stort jack..... huhuhu bäst och gå och lägga sig kanske.
*tycker jääääääääätesynd om mej själv*
*eller ska man garva åt eländet?*
Bens wife
jisses.. du kanske ska gå å lägga dig? sova en vecka å hoppas att alt bara var en dröm när du vaknar igen?
Tack.
Går nog och lägger mig...
gnääälllll.... ligger efter i plugget o kommer mest troligt aldrig att ta någon examen... för den måste tas nu i så fall... min man åker utomlands först två veckor, är sen hemma en vecka o åker igen en vecka. Blir föräldrapenning o trassel med dagis för att få ihop veckorna... hans föräldrar vill jag då INTE ha hit, inte för allt i världen! Ingen träning blir det heller... känns som att jag aldrig kan komma igång med nåt åt det hållet... sen blir jag själv att tampas med snickare, elektriker o rörmokare om det blir nåt också... Bläääää!!! Hoppas vi hinner med sonens barngympa i alla fall.. annars blir han väl tokigt sur i flera veckor!
Måste säga att Bens wife har levererat det mest legitima gnället hittills...
Tänk att gnällande kan vara så skoj