:-(Gnälltråden är borta...men en ny här!
Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...
Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!
Välkommen!!!
Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...
Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!
Välkommen!!!
Kanske lite terapi skulle kunna hjälpa er båda.
ÅÅÅÅÅ!!! Jag är så pms-ig!!
Oj, ser en massa stavfel i mitt inlägg. Ska självklart vara att "hon gör ingenting" och inte "honom".
Kan ju tillägga att A sa uppvänskapen med mig efter att jag hade förändrats så mycket. Detta gör hon efter att jag hade gått igenom ett dödsfall i familjen...när jag var mitt uppe i sorgearbetet. Hur 17 kan man göra så mot sin bästa vän?Tycka att man inte är den samma som innan när ens förälder precis gått bort och sen bryta upp vänskapen?Genom ett mail på 3 meningar oxå! AAAAaaaa!Riktigt sårad är jag...och bitter...ledsen...arg!
Är riktigt irreterad på min guldsmed. Jag vill gravera på sidan av ringen. Höjden på ringarna bestämms efer detta. Min blivandes ring måste därför bli lite högre än orginalet som han provade så vi lägger på 3g på den. Så långt är allt bra, men det har tagit tre vändor in till smeden för att allt ska bli rätt. Nu var ringarna klara i lördags så vi åkte in för att prova. Ringarna var för stora och smeden var inte där, fick åka in idag med. Nu säger han att det nog inte kommer att bli bra att gravera som jag vill på sidan! Hallå, då kunde ju ringarna varit lägre som vi tänkt från början. Ska in på fredag igen och jag hoppas att ringarna är klara då! Gravyren får bli som den blir, orkar inte bry mig längre.. det blir ändå inte som jag tänkt mig från början :( Ett tips till er andra är att vara riktigt tydliga med vad ni vill ha!
:( Jag har mens och bindan kliar.
:( Jag har använt ett par nya skor för första gången idag och jag fick skoskav på hälen så det blöder. Blodet har trängt igen strumpan också så min nya (vita!) sko är blodig på insidan.
Tentapluggar....
Så j-vl tråkigt... Usch!
Jag gnäller över att våren aldrig bara smäller till- vintern är tydligen den enda årstid som gör det...allt annat ska ta så lång tid på sig!!!