21 juli 2007 part 2
Hej tjejer!
Nu har vi planerat så länge så tråden har stängts! Jag tar mig friheten att öppna en ny! Den gamla tråden finns här www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1986929.html om nån saknar den!
Hur går det med planeringen?
Hej tjejer!
Nu har vi planerat så länge så tråden har stängts! Jag tar mig friheten att öppna en ny! Den gamla tråden finns här www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1986929.html om nån saknar den!
Hur går det med planeringen?
Kakan2007
Hihi jo kan förstå att du är lite nervös men du kommer antagligen slippa klä ut dig och gå på stan så det måste kännas skönt att veta :D
Det kommer säkert bli jätte kul!
Tack för att ni delar med er av era listor, där fanns massa bra saker som jag inte tänkt på.
Satt och pratade om planeringen med min mamma igår, jag har ju tyckt att jag har koll på läget. Så frågade hon om båten var fixad som ska ta gästerna mellan kyrkan och festen. Detta hade helt försvunnit ur mina tankar, saken var den att restaurangen som vi ska vara på skulle ordnat detta men för några veckorsedan fick vi reda på att de inte kunde det längre. Så det första jag gör i morgon är att ringa och boka det. Hoppas att det löser sig annars blir det till att tänka om ordentligt.
Så typiskt mig att hamna i en sådan här situation. Därför tackar jag så mycket för era listor och ska nu börja göra min egen
Här går det också framåt men precis som söta är jag också lärare och hoppas kunna göra endel veckorna innan. Vi har också mest småsaker kvar men behöver framförallt ta tag i tårt och blombeställningen nu.
Av 50 inbjudna har 30 tackat ja, två nej än så länge.
Har ni bestämt vilka låtar ni ska ha i kyrkan än? Vi ska ha Sonja Aldéns "För att du finns" men sen så är vi osäkra. Det finns ju så många fina och vi skulle helst vilja ha lite annorlunda...
Men vad kul att ni två är lärare jag håller på att pluggar till lärare fast inom förskolan :)
Jag anmäler mig till lärargruppen :) Men jag jobbar inte inom skolan idag - jag är studiekonsulent på ett studieförbund istället. Otroligt roligt jobb!
Som tur är har jag semester från midsommar och 5 veckor framåt, så jag hinner lösa det sista då....
Jag är också lärare! Tog examen i januari och är ute på ett vik nu. Tyvärr får jag inte behålla min klass till hösten fick jag veta lite oväntat idag så just nu är jag lite deppig. Men anyway, jag är ledig hela sommaren (sen att det kallas för arbetslöshet i mitt fall behöver vi ju inte nämna)
Svaren droppar in och just nu har vi 29 ja och ett nej (och två barn-nej inga barn-ja). OSA är 1/6.
Jag måste också börja göra lite listor... men jag tror att jag har rätt bra koll ändå... :)
Min ring kom i fredags och den är såå fin! Vill helst prova den hela tiden, men jag gör mitt bästa för att inte göra det! :D
Det är lite häftigt, tycker jag, att vi är så många lärare i den här gruppen :D
hanoikarro
De låtar som vi ska ha i kyrkan om vi får och om det går är:
somebody - depeche mode
yellow - coldplay
stand inside your love - smashing pumpkins
Heleneli
Vad kul att ringarna blev så lyckade :D
Verkligen lustigt men här har ni en till, jag är förskollärare.
De låtar som vi i dagsläget ska ha i kyrkan är "Kom"-Peter Lundblad, "För kärleks skull"-T Gärdestad och om jag lyckas övertala sambon, "Utan dina andetag"-kent.
Hur går det för er andra som ska gifta sig 21 juli? Har vi lagt ner förberedelserna allihop, eller är de extra intensiva (så att ingen har tid att skriva här)? :)