Juni 2007 - ny tråd
Dags för ny tråd!
Dags för ny tråd!
Hej. Får jag vara med i er tråd? Vi ska gifta oss den 16 juni. Skulle vara kul att diskutera lite förberedelser med er, var man kan hitta grejer och så. Nån mer från Gbg här?
/Helenasafir
Alla får såklart vara med!
Äntligen fredag
Nu har jag äntligen kommit mig för att fixa en egen sida (dock ej klar ännu, om den någonsin blir det)
molkom.weddingannouncer.com
Måste fråga, ska ni köpa engångskameror och ha på borden? Hur många ska man beräkna, går det ca 1 kamera på 10 gäster eller nåt sånt?
Ballonger, ska ni ha sånt? Hur mycket behöver man för att det ska blir fint och inte bara några stycken i hörnorna?
Vet ni nåt bra ställe att köpa sånt här på?
ghaa.. va arg jag blir hade värsta stället att köpa engångskameror på 2-pack för 49:- otroligt billigt, men nu har dom slutat med dom billiga kamerorna, så nu va det 2-pack för 99:-
men här var det iallafall...
www.bildverkstan.com
det va nån som fråga om klocka till toastmastern, det här hitta jag i går,
www.dromtorget.se/c_38_dekoration_3.php
vi har iallafall äntligen fått vår bebis, så i kväll ska jag prova klänningen för första gången, jätte spännande!!!
ska börja leta ring på allvar också!
Grattis till er bebis pruppa! Vad blev det? När kom hon/han? Kul!!!
Hoppas det gick bra att prova klänningen
Grattis till bebisen! Nu börjar ett nytt liv!
Kolla in på familjeliv! Där heter jag Helenasafir också om du vill kolla upp mig.
tack tack!
det blev en elias den 29/3, så i morgon är han en vecka!!!
det gick bra att prova klänningen, finns bilder på familjeliv, har samma nick, titta i galleriet under bröllop!
känns skönt att veta att den passar 5 dagar efter förlossnignen, o till bröllopet har nog magen sjunkit lite till så det blir nog kalas!
Vad kul att se era barn och andra kort, pruppa & Helenasafir på f.l!
Hej hej!
Tänkte joina er om det är ok =) Vi ska gifta oss den 23 juni iår i Köping.
pruppa
Grattis till bebben! Jag är Två Barnsmamman från familjeliv =)