• Kristina07

Juni 2007 - ny tråd

Dags för ny tråd!

• Svar på tråden Juni 2007 - ny tråd
  • Perkan

Det närmar sig verkligen..... så kul för oss alla

Komiskt med alla som bokade just "bygga naglar" igår för det gjorde jag också!
    Förutom det så ska jag göra mina "vanliga" behandlingar som jag brukar göra annars också såsom ansiktsbehandling och pedikyr.

En kompis till mig som är grafisk formgivare började med vårt festprogram igår efter att vi träffats och bollat idéer, blir alldeles pirrig... så kul!!!

Annars känns det som vi har rätt mycket kvar jämförtsvis men här stundar det ju inte bröllop förrän den 30/6.

Har äntligen hittat några brudnäbbsklänningar som jag fastnat för men nu är det svåra att hitta likadana som det finns i både stl 86/92 samt 104/110.

Är det någon som har tips på ställen/internetsight som säljer "hårsmycken" förutom krona och tiaror? Vet inte riktigt vad jag vill ha i håret, pärlor på nåt sätt men hur osv har jag jätte beslutsångest över!!!
    Mer om det finns någon "slinga" som man kan sätta fast, inte styckesvis.... om ni förstår?!?!

• Juni07

Perkan: får man fråga var du hittat näbbklänningarna har lite av samma problem ang storlekar, jag har 2 tjejer som har st 110 och 152 inte lätt att få dem i samma stil eller åtminstonde samma färgskala

Skönt att du får hjälp med festprogrammet, för det är ett himmla pusslande när man inte är så van

• Emma 06

Hej, har nu bestämt hur min frisyr ska vara och det känns som min frisör förstod mej hur jag ville ha håret, o hon hade själv bra förslag.

Idag har vi varit i Danmark och handlat all alkohol till bröllopet!

Vi har nu även bestämt vilken tårta vi ska ha och hur den ska se ut!

Jag har dessutom köpt rosa slipsar till mina pojkar som ska vara näbbar! Så nu behöver jag nog inte längre leta efter västar, då jag tycker det räcker med skjorta och slips!

Allting börjar mer och mer falla på plats!

• Bjäre16juni

Bokade idag en resa INNAN bröllopet, en vecka till Turkiet för att få lite sol på näsan och klädsam bränna...så nu måste allt vara klart innan den 3 juni när vi åker...så kan man ta det lungt sedan...sååå skönt. Kommer tillbaka 11 juni och gifter oss sedan den 16.

• Emma 06

Bjäre16juni

Så funderade vi faktiskt på att göra först-att resa bort INNAN bröllopet för att på så vis vara utvilade och solbrända. Nu blev det dock inte så i slutändan, vi gifter oss den 9 juni och den 13 juni åker vi en vecka till Cypern.

Vi var i Turkiet vid den tiden ni åker för två år sedan och det var underbart!

Vi gillar att resa i juni, då det fortfarande inte hunnit bli för varmt dit man åker, och sedan har man hela den svenska härliga sommaren framför sej!

• Perkan

Vi ska också åka på en resan innan bröllopet, för att få lite grund i solbrännan i varje fall... Blir till Korsika, åker om 2 veckor - helt underbart!!!

Sedan åker vi på bröllopsresa en vecka efter bröllopet också, vilket ska bli otroligt skönt då mormor ställer upp så då blir det utan barn

• Bjäre16juni

Emma 06
    Vart var ni? Vi skall till Side, vialde mellan det och Icemel, men Side var bättre resedatum.

Perkan
    Vart blir bröllopsresan sedan? Vi håller på att sätta ihop vår, vi funderar på en jordenrunt med bla Madagaskar, Seyshellerna och Curaco som stop, får se om vi lyckas få ihop det.

• Emma 06

Bjäre16juni

Vi var på i Alanya och det var jättebra tyckte vi, men även Side verkar väldigt härligt.

• pruppa

hallå tjejer!
    i morgon ska jag i väg o beställa ring!
    spännande, har velat fram o tillbax mellan en hög olika ringar, men har äntligen bestämt mig så i morgon ska den beställas + att vi ska lämna in förlovnings ringarna för lite fixing!
    annars är allt rätt lugnt, väntar till sista nästa månad då osa går ut sen ska det fixas grejer!

Svar på tråden Juni 2007 - ny tråd