• Kristina07

Juni 2007 - ny tråd

Dags för ny tråd!

• Svar på tråden Juni 2007 - ny tråd
  • Perkan

Kul att höra hur det går för alla.....

Idag har jag varit på shoppingtur med min tärna, tog ledigt, så vi hade hela dagen på oss och vi fick fullträff i första affären - så skönt Jätte stor lättnad, då hon precis fått sitt 2;a barn och har lite ont om tid....

Ska ni ha någon sjal/bolero eller annat till er brudklänning? För OM det skulle vara regn eller blåsigt... vilket det såklart inte ska men blir kanske ändå?

• kär & galeb

Perkan
    Har inye tänkt att ha en sjal, känns som jag har nog att tänka på annat att en sjal åker ner från axlara:) Nä för min del fryser jag nog hellre....tror jag:)

• kär & galeb

Nä fy vad slarvigt jag skrev!!! Hoppas du kan läsa vad jag skriver:)

• 20070607

I småland, vi har ett Boda Borg i Sävsjö. Vi ska dit efter bröllopet, ja inte samma dag naturligtvis. Utan någon vecka efter har lovat våra näbbar att de får det som tack.

• Perkan

kär & galeb; Haha det gjorde jag.... har också tänkt samma tanke... hmm.. svårt!

• maria070630

Hittade precis in här, får på håret vara med då jag gifter mig den 30/6 ;)
    Usch det känns som om allt i planeringen står still just nu, väntar på att osa ska gå ut - på tisdag så jag kan göra festprogram oc bordsplacering klar.

• Cicki82

Är det nån av er som har gjort festprogrammet i Publisher? Håller på att göra vårat nu, men jag fattar inte riktigt hur allt funkar...:)

• Perkan

Nej jag har inte börjat med festprogrammet ännu!

Ha en toppen vecka nu åker jag m familj iväg på en veckas semester på Korsika för att ladda alla batterier och vila upp oss! Ska bli sååå skönt....

• maria070630

Jag har gjort / börjat göra festprogram i word.Halva a4 delat på höjden..

• A&R

Idag har jag varit och provat min egen klänning för första gången, och det kändes helt underbart!!! Den var jättefin och precis så som jag tänkte mig den. Nu får det bli 30 juni när som helst!!!
    Kändes dessutom bra att jag gått ner en del sedan jag valde klänningen, allt på grund av vår buggkurs och att jag och en kompis promenerar mycket!

Svar på tråden Juni 2007 - ny tråd