Juni 2007 - ny tråd
Dags för ny tråd!
Dags för ny tråd!
spännande jag vill ocksp prova MIN klänning. Fast jag har ett stort BH problem så den kan vänta tills det löst sig.
maria070630:
Vad är problemet med bh? Själv har jag idag beställt en torsolett genom dem som jag köper klänningen hos. Har inte vågat köpa någon annanstans innan eftersom det kanske skulle se konstigt ut med klänningen.
Jag behöver en bh som passar för en ganska djupt ringad klänning. Har du något förslag ?
Är inte bra på sådant, men fråga i affären där du köper/hyr din klänning. De brukar kunna ge råd på vad man ska göra.
Ja jag får väl göra det. Har du allt under kontroll eller har du mycket kvar att göra ?
Försöker att inte tänka på det, men det är mycket kvar att göra. Men... mycket kommer att rulla igång nu när osa går ut på tisdag.
Känns skönt att klänningen är på plats efter 21 svettiga veckor av väntan... *huga*
Vi vet inte om bestman kan komma på bröllopet nu, och det är olyckligt både för oss och för honom.
Festprogram och vigselprogram har jag inte ens börjat på än. Har möte med prästen på tisdag, så förhoppningsvis löser sig något då.
Syr min tärnas klänning, och den är klar för provning. Träffar henne imorgon, och ska boka en tid med henne då.
Jag skulle kunna fortsätta rabbla...
Hur går det för er med planeringen? Ser att vi gifter oss samma dag.
Det är mycket att tänka på, har inte beställt bakelser / tårta, tänkte göra det när osa gått ut på tisdag ;) inga blommor, ska undersöka festlokalen lite noggrannare nästa lördag och sen fixa med dukningen. Har börjat på ett festprogram och gjort ett utkast på ett vigselprogram. Vi ska inte träffa prästen förr än den 9/6.Tänkte boks lite skönhetsgrejer till mig själv typ ansiktsbehandling och naglar. Tur att jag har semester två veckor innan;)
I dag har vi träffat prästen! Kanontrevlig. Så nu är ännu en sak borta på listan!
Gubben min blev bortrövad i fredags på svensexa. Kom hem lagomt rund under fötterna framåt morgontimmarna! Nu är det mindre än tre veckor kvar!!
Hallå! Såg att det finns fler brudar den 30 juni! :) Kom gärna till 30 juni-tråden också om ni vill! :)
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2149177.html
Nu har vi bara en vecka kvar till OSA. Vad gjorde/gör ni med dem som fortfarande inte hört av sig då? Kontaktar man dem??
Miss Cykel
För oss blev det så att folk OSA ända till sista dagen. Det var även några som inte hade förstått att de skulle OSA om de kommer så de hörde av sig idag :) Till en av mina morbröder så fick vi ringa för att kolla om han skulle komma och han hade också helt missat att man skulle OSA.
Men de som inte skulle komma har ringt ganska tidigt och sagt att de inte kommer.
Hur går det annars för er tjejer? Har ni blivit kidnappade nåt ännu? :)
Min m2b blev det i lördags. De hade varit och klättrat med han. Fy vad kul!
Har ni förresten hunnit göra era festprogram? Usch vad jag är sent ute med vårat! Måste få färdigt programmet denna vecka eftersom jag åker bort.