• sannaj90

sexsidor igen!!

Skulle ni reagera ifal ni såg att eran sambo har varit inne på klubb6. Har sett det innan med, såg att han har varit inne igår, jag tror att han är duktig på att "sopa bort spåren" när han har varit inne på olika sidor. Jag är jätteledsen för klubb6 är för mig en sida där man leta sexpartners, och att man även kan hitta sin granne på nakenfoto. Och så undrar han var min sexlust har tagit vägen

• Svar på tråden sexsidor igen!!
  • rocketqueen

sannaj90
    Hur hade du tänkt lösa problemet? Om du inte litar på honom får du kanske leva med det, eller inte finna dig i det och göra slut. För många är tillit väldigt viktigt i ett förhållande - är det det för dig?

• sannaj90

rocketqueen :
    jo det är viktigt! men jag har så svårt att smälta in att han gör såna saker, det känns som jag inte känner han

• rocketqueen

sannaj90
    Förstår att det måste kännas jobbigt..! Du kanske kan smälta det ett litet tag och sedan ta mod till dig, försöka sätta sig ner och prata och förklara precis hur du känner? Det kanske ligger något bakom som man inte alls har tänkt på? Bästa är nog att säga typ "Jag behöver säga något till dig" och sedan sätta sig ner tillsammans, slå av tv och dator och verkligen prata om det lugnt.

• Joleen

sannaj90:

Alla människor är olika och vi resonerar ofta ganska olika kring saker och ting. Det är därför det är så viktigt att prata om saker i ett förhållande, så att man vet var man har varandra! Mitt förslag är att du tar upp det med din man men inte på ett anklagande sätt. T ex kan du säga något i stil med "jag såg att du varit inne på klubb6, vad är det för sida?". Se till att inte vara upprörd innan du tar upp det bara för då är risken stor att ni bröjar gräla och han känner sig anklagad och därför vill försvara sig. Om du berättar för honom att du tycker att det är ok att se på porr tillsammans t ex och att ni kan hyra/köpa filmer men att du inte vill att han gör det på en sida där han också kan ragga kontakter och se folk i er närhet visa upp sig så kanske ni kan komma fram till något. Kanske ser han inte surfandet på en sådan sida på samma sätt som du gör och då är det nog bra att du berättar vad du tycker om det och också får reda på hur han tänker kring saken! Gå inte runt och må dåligt över detta, det är så otroligt destruktivt!

varma hälsningar J

• sannaj90

rocketqueen :
    jag håller med dig, men just nu känns det som ett jättesvek!

• Kat77

Jag skulle bara skrattat om min kille tittat på såna sidor.. Man måste ju få titta så länge man inte rör :)
    jag älsar att titta på snygga sexiga män, men min man är fortfarande den sexigaste av alla (förutom Matthew McConaughey förstås) ;)

• sannaj90

Joleen :
    just nu känns det som jag inte kan säga det lugnt, jag ska kolla om han ta bort den senare ikväll, för jag tror inte det var meningen att jag skulle se det

• sannaj90

Kat77 :
    nää jag skulle inte kunna ta det så lätt som du, tanken få mig att mår illa när jag vet att man kan hitta personer där som man mer el mindre bor i samma stad el tom gata.

• Joleen

Sannaj90:

Nej, därför är det kanske bättre att vänta ett par dagar så att det blir ett konstruktivt samtal och inte ett uppslitande gräl. Men jag tycker ändå inte att du ska gå runt och vara ledsen över det!

Kan du inte regga dig på klubb6 själv och kolla runt lite? (inte för att snoka utan för att ta reda på vad det verkligen är för sida?)

• Kat77

sannaj90
    Jo i och för sig, men tror du han är så seriös med det då? Litar du inte på honom?
    kanske bara är en grej dem pratat om på jobbet och han blev nyfiken? Vad vet jag, du könner din man bäst :)

Svar på tråden sexsidor igen!!