• sannaj90

sexsidor igen!!

Skulle ni reagera ifal ni såg att eran sambo har varit inne på klubb6. Har sett det innan med, såg att han har varit inne igår, jag tror att han är duktig på att "sopa bort spåren" när han har varit inne på olika sidor. Jag är jätteledsen för klubb6 är för mig en sida där man leta sexpartners, och att man även kan hitta sin granne på nakenfoto. Och så undrar han var min sexlust har tagit vägen

• Svar på tråden sexsidor igen!!
  • Misery

men vad är skillnaden från det och porr?

• sannaj90

jag är inte så förtjust i porr heller men tycker det är en stor skillnad för mig. Jag vet själv vad jagt tycker sen att vi alla dra olika gränser och tycker olika är självklart!

Men ja jag tycker att det är en stor skillnad på att titta på en porrfilm och att titta på tjejer som har lagt ut kort på sig själva.

Porrfilm bli man ju oftast upphetsad av just att se på andra har sex , men titta inte (förhoppningsviss) hur snygga "skådisarna" är. Att gå ut på en sida för att titta på en tjej som en naken då titta man just på kroppen, utseendet och det är väldigt "laddat" för mig och det vet han, pga av att jag är överviktig så jag känner mig väldigt kränkt,sårad av att han tittat på andra som jag är säker på är smala och snygga.

Ja jag vet att jag måste bygga på min självkänsla men av en sådan här händelse som jag även har burit på länge gör knappast allting bättre tvärtom.

• Misery

men visste han vad du tycker om såna här saker när han gick in på sidorna då?

och bara för att förstå lite bättre ungefär på vilken nivå det hela ligger: skulle du bli illa till mods om han tittade på andra på stan också?

• sannaj90

Misery
    Ja det vet han, för annars känner han mig inte...

Nej verkligen inte!

• Misery

men hade ni pratat om det?
    hade du uttryckligen sagt till honom att du inte tycker sånt är okej.

jag tycker inte det där "annars känner han mig inte" håller.

• sannaj90

Vi har bott ihop i 3,5 år. Vi har diskuterat vissa saker som är ungefär samma ämne vad man tycker och tänker, till ex har jag sagt (vi ska inte gifta oss,inget planerat) att skulle han få en strippa på sin svensexa så skulle jag inte acceptera det. Jag kan inte ge dig något specifikt.

• Misery

ok, för jag tycker det är lite orättvist auu utgå från att han ska veta saker som du aldrig sagt till honom.

• sannaj90

Misery :
    Nej det tycker inte jag heller, sen tycker jag att om man själv känner att man gör nått fel så borde man inte göra om det.Man ska alltid lita på sin magkänsla. Man vet oftast vad man själv inte skulle vilja att den andra gör.

• pickolina

Om han skulle flirta och sexchatta på nätet så förstår jag reaktionen.. Men att titta på nakna kroppar tycker jag är naturligt och många, många tycker att det är oerhört mer intressant och upphetsande om det är "vanliga" människor. Amatörporr är otroligt populärt. Det tycker jag snarare är sunt, än att folk enbart tittar på och går igång på modellbilder osv... :) Däremot så skulle jag aldrig acceptera lögner osv kring det hela..

Men självklart så tycker alla olika...

Har man inte pratat om det och tydligt dragit gränser så kan man ju inte förvänta sig att den andra tycker och tänker precis som man själv gör i frågan däremot.. Tyvärr leder det ju ofta till sådana här saker, att någon går över gränsen, den andra förstår inte problemet osv....

Det är nog farligt att ha "för" höga tankar om sin partner. Jag menar då bara att man måste inse att personen bara är människa och att man kanske har olika syn på saker och ting.. Det gör inte personen till en sämre människa (förhoppningsvis)..

Komunnikation, kommunikation, kommunikation... :)

Då slipper man förhoppningvis få otrevliga överraskningar som gör en besviken och som gör att man börjar ifrågasätta personen...

Hoppas det löser sig TS!

• sannaj90

pickolina :
    hoppas det med, men vet ej hur!, är förtvivlad över detta, tänker på detta hela tiden, jag tror att det gör mest ont eftersom jag själv inte är nöjd men min kropp, och då gör det ont att han har tittat på bilder på smala tjejer, antar dom är smala . Kanske tom med unga tjejer.

Svar på tråden sexsidor igen!!