• sannaj90

sexsidor igen!!

Skulle ni reagera ifal ni såg att eran sambo har varit inne på klubb6. Har sett det innan med, såg att han har varit inne igår, jag tror att han är duktig på att "sopa bort spåren" när han har varit inne på olika sidor. Jag är jätteledsen för klubb6 är för mig en sida där man leta sexpartners, och att man även kan hitta sin granne på nakenfoto. Och så undrar han var min sexlust har tagit vägen

• Svar på tråden sexsidor igen!!
  • PennyJenny

Alltså, ingen smily där mitt i texten då...

Och för att förtydliga mitt förra meddelande, skulden och det här han känt behöver inte handla om att han känt att det varit fel för att det sårade dig, utan att skuldkänslorna låg i något annat. Så att han upprepade handlingen behöver inte innebära att han visste att du tog illa upp och därmed medvetet sårade dig.

Jag hoppas verkligen att ni reder ut det och att ni pratar om det så ni kan går vidare. Förstår att det är jättejobbigt för när man känner sig sviken så blir man som uppslukad av det, men försök att höja blicken lite och se klart på det, och låt det gå lite tid så kan ni nog hitta tilliten igen.

• Snart Fru Seefeldt

Pa tal om sex - hur manga av er har markt att sexlivet tagit stryk i allt planerande och brollops stress.

• Joleen

PennyJenny:

Mycket väl skrivet!

Och jag håller med Kat77, jag har aldrig berättat för min sambo att jag brukar läsa sexnoveller på nätet t ex. Nu vet jag ju att han inte skulle ta illa upp men även om jag inte vetat det så hade jag nog inte känt någon bekännelseångest angående det.

Han menade säkert inget illa. Kanske är detta något som kommer föra er närmare varandra och öppna upp dialogen och kommunikation er emellan. Intet ont som inte för något gott med sig!

• sannaj90

Han kan inte ge mig ett svar, det enda riktiga och ärliga svar han kan ge mig var att han ville titta på bilder, som när han gå in ofta på olika sidor och titta på det ex bilar, och sånt som andra har tagit. Men jag köper inte det svaret. jag vet att han mår dåligt av det nu. För att han har svikit mig och att han har förstört bilden av honom. Jag tror verkligen att han åångra mig men sveket är jobbigt..

• PennyJenny

Menvadå, du köper inte det svaret? Om han säger att det är så måste du väl ändå ha så pass mycket tillit till honom att du tror honom? Det här handlar ju inte om att han ska ge dig det rätta svaret utan det ärliga. Varför skulle han ljuga? Varför tror du att det ligger något mer bakom?

• Misery

sannaj90

du säger att han förstört blden du hade om honom, vad var de för bild, och hur har den ändrats?

• sannaj90

Misery :
    jag trodde inte han var en sån kille som var tvungen att kolla på sånna sidor, vi har tittat på porrfilmer och det är ok, skulle bli ledsen om han gjorde det själv men att gå in på en sån sida där du lägger upp dina egna nakenkort det kan jag inte acceptera! och sen att han jämnför det lite som att titta på vilka kort som helst, han gjorde det inte för upphetsning säger han , jag är inte korkad... det är ju knappast estetiska bilder på den sidan...

• sannaj90

PennyJenny ;
    han har inget svar och att han inte tittade för upphetsningen skull.... låter som en dålig bortförklaring.

• Misery

har han lagt upp bilder av sig själv, eller ogillar du att han tittar på andra människor nakna?

• sannaj90

Misery ;
    nej han har inte lagt upp några bilder. Nej jag uppskatta inte att han titta på nakna kort på tjejer som kan vara en granne.. det känns inte så värst kul! tror inte han skulle uppskatta om jag pratade med nån på webcam som r*nkade . är nästan samma sak för mig..

Svar på tråden sexsidor igen!!