I helgen har jag unnat mig lite mat, men i dag är det tillbaka till pulvrandet och det är inga som helst problem än så länge. Är ledig i dag och börjar jobba sent i morgon så jag tror att jag kommer att må finemang till dess.
Ska försöka komma ikapp här nu - kul att det blivit fart på tråden!!
zica,
Ja, det är säkert ungefär samma dröm för oss alla här! :) Jag skulle gärna göra samma sak fast på släktingens bröllop (hela släkten kommer ju att vara där ...) och sedan på skolan och jobbet. Vore ju härligt! :) Vi håller tummarna för ett bra resultat!
bambi1,
Japp, känner igen helgsuget. Jag brukar försöka göra en liten ritual av gott te i den lyxigaste koppen jag har, ett glas iskall lightläsk osv. I övrigt är det enda som finns att göra, såvitt jag vet, samma sak som i övrigt - koncentrera sig på målet. Det är ju faktiskt egentligen inte värt det att gå miste om målet för att få äta något just då.
Angående mensen så försök komma ihåg att du egentligen väger mindre än det vågen visade och att du inom några dagar kommer att ta igen det! Och grattis till resultat - trots mens!!
Tjocksmockan,
Supergrattis! Det är ju strålande! :)
Jag känner mig matt ibland, men det brukar endera vara under kort period eller bero på att jag inte hunnit äta något ännu (på morgonen) eller druckit för lite. Finns det något du kan förändra på de punkterna? Jag hoppas iaf det eftersom det går så bra för dig! :)
Hanna Andersson,
Välkommen! :) Det är bara att komma hit när det kärvar så klarar vi det - förr eller senare blir det jobbigt för alla. Och, för den delen, jag tror att jag som mest kört dryga två veckor i stöten och jag går stadigt neråt också trots mina uppehåll. :) Det borde vara ett fullt möjligt mål. :)
Smutt,
Du och jag, Smutt, du och jag. haha Samma här, men det är ju bara att tuta och köra. :)