• Buslinna

Cambridgekuren - tråd nr 7

Tråd nummer sex är stängd så här kommer tråd nummer sju! :)

Länkar till tidigare Cambridgetrådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7
  • genneth

: PijtPalt
    Tack,nej min sambo han kan äta precis vad som helst när som helst och det märks inte alls.....

Ja det är tur att detta forum finns så att man kan peppa och inspirera varandra.
    Lycka till du med!
    /G

• PijtPalt

Ja man får ju hoppas de går lika lätt som dag 1 gjorde =P Isåfall är de enkelt... Dag 2, here I come.

• Linnsy

Hej på er allihop,
    jag har länge följt era trådar här på forumet med stort intresse.

Jag har gått och gruvat och gruvat mig för att beställa/köpa cambridge, då jag är rädd att det ska gå åt pipsvängen..

Jag har under några år gått från 156 cm och 54 kg till 76 kg :(

Blir spyfärdig av att titta på mig själv just nu..

Döm om min lycka när jag såg en "cambridge flagga" i stan igår, så idag tänkte jag gå dit och köpa några påsar och prova.

Får se om jag börjar idag, eller om jag väntar till på onsdag då jag går av mitt nattskift. Beror lite på hur jag verkar må också.

Jag behöver all pepp jag kan få!

Jag vill trivas med min kropp igen,
    komma i mina mindre ridbyxor och inte vara en sån liten klump i sambons famn och på hästryggen längre!

Stöd och råd tas gärna emot. :)

Vänliga hälsningar
    /Linn, Örnsköldsvik

• Linnsy

Tack Bambi1

Jag har precis kommit hem från stan,
    var in till konsulenten som var jättetrevlig och berättade massor

Det var lite ebb bland smakerna, skulle komma in mera imorgon, men jag köpte på mig en veckoförbrukning av banan, jordgubb, latte (tror jag den hette),svamp, kyckling och grönsak.

Skulle gå bra att byta om jag inte tyckte om dem. :)

Nu ska jag nog gå å blanda till den första, har inte hunnit äta nåt än idag
    så det passar ju fint.

Nu kanske man vågar hoppas på att hitta ett par ridbyxor som sitter snyggt över häcken :)

• bambi1

Min favorit är choklad... jag brukar dricka BARA den... blir inte alls trött på den!

• PijtPalt

Snart är andra dagen över. Än så länge inga problem... magen är lite lurvig bara =)

• genneth

Jaha,då går man in på 3.e dagen, känner mig lite svag annars vid gott mod.Minns att förra gången var min värsta dag(hemsk) dag 5.Oroar mig lite för den...
    Hur gör ni med motion?Jag går promis på 1 tim dag men undrar om man ska ta den lite lungt fram tills energin kommer tillbaka?Förra gången motionerade jag inget alls.Men hoppas gå ned mer denna gång?Hur gör ni?

Ha en mysig fredag!
    /G

• PijtPalt

Jag var och promenerade igår men jag tänker ungefär som du... Ska inte köra för fullt under den första veckan..

• Linnsy

Jag har, efter att ha funderat lite, bestämt mig för att skjuta på starten tills slutet på nästa vecka då jag har några väldigt intensiva jobbnätter framför mig nu, och då måste jag vara helt säker att jag mår bra och orkar vara i full fart hela nätterna.

Jag tjuvprovade iallafall en jordgubb igår, och jovars, den var över förväntan, den gick ner, men nog var den i sötaste laget.

Längtar tills jag kan börja på riktigt!

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7