• Buslinna

Cambridgekuren - tråd nr 7

Tråd nummer sex är stängd så här kommer tråd nummer sju! :)

Länkar till tidigare Cambridgetrådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7
  • Buslinna

Tillbaka. :) Vågen har varit rätt lydig (endast plus 0,9 och då lär ju en hel del vara vatten) trots rejält festande i helgen och jag har nu återgått till kombinerad kur. Ska nog köra rent i helgen och sedan kombinerat nästa vecka, eventuellt längre.

Många nya ansikten här - kul! Och det verkar gå bra för alla också - ännu roligare! :)

golden,
    Innehåller inte crabsticks socker? Om du inte redan hört det så kan det vara bra att tänka på att inte träna annat än lågintensivt när du bara äter pulver, eftersom kroppen inte får energi tillräckligt snabbt och därför bryter ner muskelmassa.

• Brudgum 2008

Crabsticks innehåller socker!!!

• Buslinna

myggpippis,
    Härligt med en veteran! :) Hur länge pulvrade du när du tappade 25 kilo? Det är alltid peppande att höra hur det gått för andra när man håller på.

Och bra jobbat som hållt vikten också!

• genneth

Hej hopp.
    vägning igår efter 1 vecka på ren kur blev -2,9 det får jag väl vara nöjd med har inte så mkt att gå ned utan mer trivsel kilo.Nu ser vi om jag pallar 1 vecka till det är nu det börjar på riktigt tycker jag iaf.
    Grymt bra jobbat ni andra!

/G

• myggpippis

PijtPalt :)

Har än så länge går det.... tycker att det värsta är att jag inte får dricka kaffe med MJÖLK!!!! ha ha ha ha ah... I dag är jag ledig från jobbet... då vet jag att det är extra svårt.... Tänkte underhålla mig med att storstäda....

Själv då?? Du kämpar på?

• myggpippis

Buslinna

Jag gick på tolv veckor ren kur... sen när jag började äta komb. klarade jag bara 3 veckor sen var det jul osv.. Så jag tyckte att jag ramlade tilbax i gammla vanor.. Men man har nog lite i bakhuvudet vad man äter ändå för jag gick bara upp två kilo... sen har tiden bara gått... Det roliga är att först tiden efter såg man sig lika tjok i speglen.. man köpte förstora kläder osv.. sen när man nu lär sig att köpa rätt strl. så tycker man att man är tjock igen... kan aldrig tänka mig att jag har vägt 25 kilo till.... man är allt lite knäpp.... ha ha ha ha ha

• _golden_

Ja, "ren" protein hade såklart varit mkt bättre... men det fick bli det som fanns att tillgå.

ja, vet att lågintensiv träning förespråkas... men det funkar inte för mig, för mycket träningsnarkoman för det. :) Så min kropp behövde nog de där extra kalorierna... och med tanke på de 900 minus träningspasset gav så.. oh well.
    Körde dock lugnare än vanligt, såg till att ligga på lägre puls, så var inte högintensivt.

myggpippis; Jag tror att Brudgum 2008 vill att du ska berätta ditt superfina resultat, som du hållit, i den där tråden.
    ;)
    Grymt bra jobbat!

• PijtPalt

Myggpippis

Jag har varit ledig från start :) Har semester fortfarande... kanske därför jag har klättrat på väggarna vissa dagar =) De enda jag tänkt på denna vecka är typ mat... Men nu är de.. hmm... 9:nde dagen tror jag och allt känns faktiskt bara bra! De känns inte som någon prestation att hålla sig från kylskåpet nå mer iaf.

Ska ta och gå ut å promenera nu...

Ps. Ja tror Brudgum 2008 är sugen på att börja men törs inte ;) .Ds

• Brudgum 2008

>>>PijtPalt

nix inte sugen på att börja, jag höjer bara ett observandum för Ketos-tänkandet (se länken ovan)...

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7