• Buslinna

Cambridgekuren - tråd nr 7

Tråd nummer sex är stängd så här kommer tråd nummer sju! :)

Länkar till tidigare Cambridgetrådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7
  • PijtPalt

Blä nu mår man sämre... Har varit alldeles skakis halva dagen... vart att man gick ut och gick i 1 h 15 min i ganska snabb takt ändå.. får passa på när det är fint väder.

Sen var de ju smart planerat av mig att påbörja kuren när det är festival i stan.. så nu är sambon och festar och jag får sitta hemma och må illa... men ja hoppas illamåendet beror på att de snart är dags för ketos =P

Ajja... ha de bra alla... kämpa på.

• genneth

:PijtPalt
    Oj stackare,men det kommer att vända som du säger du borde kliva in i ketos idag tycker man.Har du kollat?
    jag gick också ut på 1 tim promenad funkade utmärkt.
    Får se hur jag gör idag,känner mig som sagt lite seg.Ska försöka få i mig mer vatten brukar hjälpa.
    Sen är mitt trick att vila mkt dom första dagarna.
    Det sociala livet blir ju lidande håller med om att det är super trist.Men det är ju bara under en kort tid så man får hålla ut!

Hur går det för er andra?

Ha en bra lördag!

/Genneth

• PijtPalt

Idag känns det bra mycket bättre =) Men jag vet inte om de är ketos eller va de är. Men ingen hunger och ingen matthet idag!

Kan inte mäta om ja är i ketos.. har inte såna där stickor... men min andedräkt är inte sämre iaf... inte vad jag märkt... måste gå å blåsa på Anna och se om hon börjar grymta..de skulla va väldigt bra ;)

• SuperSmulan

Hej alla!

Jag är inne på dag 6 och mår mycket bättre. Får man dricka mini-mjölk i kaffet på morgonen eller förstör jag allt då? Sen är det cola light problemet.. får man dricka light läsk??

Eller är det 3 påsar och enkom vatten som gäller?

Alla kämpar på sååå bra!

Otålig för svar!

• PijtPalt

HAr hört att man ska avstå från allt mjölk... Sen de där med light läsken är riskabelt... vissa klarar av det (utan att fallar ur ketos), andra inte...

• PijtPalt

stavar som en räka idag.. =P

• PijtPalt

Men som sagt... bara för att Bambi klarat av det och inte gått ur ketosen är det inte säkert det blir så för dig... så det är på egen risk för det där är tydligen högst individuellt... själv dricker jag bara vatten och svart kaffe... ingenting annat...

• PijtPalt

Jag är definitivt i ketos =) Taskig andedräkt men allt annat har varit finfint idag! Känns nästan som man ätit... ingen hunger alls =) Lätt som en plätt de här =P

• genneth

: PijtPalt
    Wow vad härligt att du mår så bra!Jag fick super mkt energi i går kväll och kände mig helt normal.Nu på morgon är jag seg igen..märkligt.men tycker att det går överförväntan iallefall.Har smyg vägt mig och det går nedåt ska bli så spännande att väga mig på onsdag då 1 veckan är avklarad.

Keep up the good work alla!
    /Genneth

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7