• Buslinna

Cambridgekuren - tråd nr 7

Tråd nummer sex är stängd så här kommer tråd nummer sju! :)

Länkar till tidigare Cambridgetrådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7
  • genneth

oj förstår inte varför det blev en länk i mitt meddelande.OBS JAG HAR INGET med den länken att göra!!

/Genneth

• PijtPalt

Länken blev för att du inte hade nått mellanrum mellan punkten och nästföljande ord... =) Då blir "Normal. Nu" istället "Normal.nu"

Idag känns det fortfarande bara fint!

Hoppas det går bra för alla..

Genneth... jag har också testa väga mig... mest för att se om jag förlorat de där obligatoriska 2 kilona vätsa.. Och de har jag... Och nått kilo till =P

Ha de bra alla.. kämpa på!

• myggpippis

Hallo ALLA!

I dag ska jag i väg och väga in mig på CK.. Ska gifta mig 1 sep och hoppas att jag i allafall kan gå ner på 6-7 kilo innan dess. Har gått på ck innan ca 25 kilo lättare blev jag.. Har hållt det nu i två år... känns svårt att börja igen.. vet vad man ska gå igenom...

• PijtPalt

Myggpippis...

Grattis till att du lyckats hålla det =)
    Och välkommen!

Själv är jag på dag 5 efter en inte allt för farlig start... har mått relativt bra under den här veckan... har varit ruggigt hungrig men med lite vatten och motivation så har det gått över förväntan.

Genneth!

Hur går det för dig? Du har väl inte fuskat? :)

• genneth

PijtPalt
    Hi hi hi,nejdå men igår var det sjukt jobbigt:Klart att sambon ville grilla när vädret äntligen blev fint...
    Nåväl jag tillagade tillbehören och hällde upp vinet..till honom!Själv festade jag loss på en soppa och 1 liter vatten!Kände mig otroligt duktigt men var sen tvungen att gå och lägga mig tidigt då jag inte rikigt lita på mig själv.

Övrigt så går promisarna som en dans i timme idag + grässklippning på 2 timmar(vi har en väldigt stor gräsmatta)Ska nog kasta mig i soffa med ett glas vatten snart.

Kul att du mår så bra och att det går som en dans!

Ha en mysig kväll!
    /G

• PijtPalt

Oj du de var ju inte så snällt att grilla när du går på diet =) Men strongt att hålla dig!

Grannen grillade idag och hade det varit fullmåne hade jag förmodligen förvandlats till ett djur av det groteskare slaget... de luktade såååå gott... men nu börjar de gå över.

Längtar bara tills jag blir trött för just nu är inte motivationen så hög... har faktiskt varit en av de jobbigare dagarna idag... eller... egentligen bara eftermiddagen och kvällen som varit jobbiga men med lite sömn tror jag de blir bra igen =)

Synd bara att man ska bli så pigg av den här kuren =)

Imorrn är det 7:de dagen =)

• PijtPalt

Hittade motivationen igen...den låg i sängen =P

• _golden_

Vad skönt!
    Motivationen funkar okej här, men hade nog funkat ännu bättre om jag haft en säng bredvid. :)
    Jag är hungrig som attan. Har iofs inte petat i mig lunch-shaken än, så kanske är dags. Men försöker hålla ut så långe som möjligt då jag ska träna ikväll...

Bara dag 3. Och på torsdag kväll blir det avbrott pga middag med långväga gäster, ajaj... men sen börja igen på fredag. Inget att göra åt. Hoppas på en dag med feting-ketos imorrn

• _golden_

PijtPalt,
    vad händer på vågen då, har du "vågat" kolla?

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7