• Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3
  • lillamillan

Andie

...sen är det ju en HELAT annan sak om han lyssnar och verkligen gör det

• Andie

lillamillan
    Det är ju sant. Bäst att förbereda en första hjälpen låda med skoskavsplåster osv utifall att han inte lyssnat på dig.

Idag har vi vårt sista o.s.a datum. Hoppas att de resterande gästerna ringer idag! Är ju faktiskt bara en månad och sex dagar kvar till vår dag...(om man räknar bort idag eftersom den redan har börjat )

• lillamillan

Ååå idag kom min tiara!!!
    Är SÅ nöjd med den, så dottern får ta mitt diadem med pärlor som jag kanske skulle ha för jag ska ha tiaran!

Mina örhängen har också kommit

Stack hem på lunchrasten bara för att kunna prova allt tillsammans med halsbandet *myser*

Imorron ska vi till IKEA och shoppa, det blir toppen!!!
    (Och sen får jag EUROPE i Dalhalla på kvällen).

Känns jätte bra just nu!!

Sen känns det lagom nära och lagom långt bort bröllopet också, nu kan tiden stå still ett tag, det är ju nästan FÖR snart!

• Andie

lillamillan
    Hoppas det gick bra att shoppa på IKEA. Vad inhandlade ni där?
    Och jag hoppas att konserten i Dalhalla var bra.

Idag bär det av med m2bs kostym till mamman som ska sy min klänning. Hon ska lägga upp hans ben och möjligtvis fixa nått med slagen men jag var inte säker. Det ska iaf bli kul att börja på allvar nu.

• malin&eric

Gud vad sur jag blir på denna sid"uppdateringen".
    Alla mina favorittrådar är borta och layouten är betydligt sämre. Och man får inte använda & i signaturen. Blä.

Vi sitter och fipplar med bordsplaceringen nu. Det går ganska bra. Nu är det inte långt kvar....

• malin&eric

Ok, det löste sig. lite gladare nu... lite... ska sova

• Andie

Hejsan...
    Blev äntligen insläppt på sidan igen efter att ha reggat om mig. Det var alltså jag som hette Andie förut... det gör jag typ fortfarande fast jag gjorde om min signatur lite...

Sidan verkar mer krånglig nu måste jag ju säga men men...
    Vad tycker ni?

• Andie

Hejsan! Igen!! Nu är jag glad som en fisk igen... tack till Fjäskis att du kommenterade min blogg! Nu har jag fått tillbaka min gamla signatur!!!! Weeeeeeeeee vad glad jag blir!

• lillamillan

Andie

jag kunde inte använda min gamla signatur än fast ingen annan använde den...Surt

På IKEA köpte vi dukar, vaser och massa ljus...mest.

Konserten i Dalhalla var fantastisk.
    Min hjältar lät bättre ännågonsin och stämningen var härlig!

• Andie

together = lillamillan???

Okej, vilken typ av dukar var det ni köpte? Är lite nyfiken för vi ska åka och köpa sånt på onsdag faktiskt.
    Vi ska även köpa servetterna där och ljus faktiskt.

Vilken tur att konserten var bra och att du hade trevligt.

Idag ska vi träffa prästen för första gången. Jag hoppas att hon gillar oss och att vi kommer klaffa bra ihop så att allt blir så smidigt som möjligt.

Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3