Hej alla!
Jag gör lite sporadiska inhopp här, det är ganska mycket annat som händer (allt för mycket för att det ska kännas riktigt bra) så bröllopsplaneringen görs numera sent på kvällarna....
Min kära ola får sin svensexa idag (han vet inte om det än, utan tror att han bara är på en vanlig golfrunda med grabbarna...) jag hoppas verkligen att dom får det riktigt roligt. Har varit lite jobbigt att ljuga för honom den sista tiden (var tvungen att hitta på en massa saker som jag skulle "göra" på förmiddagen idag så att han inte skulle ha dåligt samvete för golfen) men jag hoppas att han kan ha viss förståelse för det. Man undrar ju när/om det blir någon hippa....
6 okt 2007
Du måste ju skriva och berätta om det blev något eller inte...
Vinrödapar
Du ska absolut inte ha dåligt samvete!!! Du kan ju inte styra ditt liv efter en möhippa, det är väl dina vänner som ska ordna den efter att det passar dig! Så låt dig inte luras till det! Och även om det inte blir någon hippa så är det ju inte det ett bröllop går ut på. Du får ju mannen i dina drömmar och det är det allra viktigaste!
Andie
Tycker inte alls att det låter som om ni har så mycket kvar. Men en liten fråga, har du sprayat dig tidigare?? Jag gjorde ett försök i början av sommaren för att se om det var ett alternativ till bröllopet. Visst blev det jättefint, men man (i alla fall jag)luktar ganska illa och jag lyckades förstöra en vit skjorta på vägen....men det klart det är säkert väldigt olika för olika personer och dessutom olika märken. Lycka till!!!