Hejsan!
Nu har jag orkat ta mig för med att skaffa ett nytt konto och kan skriva igen... Annars har jag läst och följt med vad ni har haft för er.
Det var min fotograf som tyckte att pärlsocker gav finare kort än ris så det tänkte nog vi köra på. Bra lillamillan att du testat att det inte gör ont!
Jag hade oxå min möhippa i lördags. Superkul!!
Kl 9 sprang 13 tjejer plötsligt in i lägenheten. Rätt oväntat då jag var helt inställd på att det skulle bli nästa helg.
Jag fick en krona på huvudet och sen åkte vi bil till en fotograf-studio. Där blev jag sminkad och sen fick jag posera i olika kläder. Lite jobbigt att stå modell och ha en massa personer som kollade på och otroligt svårt att vara spontan, men himla kul att få fina kort på sig själv (som jag antar att jag får på bröllopet...). Efter det fick jag gå på stan och samla äktenskapliga råd i en liten bok. Riktigt förvånad blev jag när några som jag frågade gick ner på knä och sjöng för mig (Annies körkompisar visade det sig...)
Efter detta åkte vi hem till en av tjejerna och åt lunch och sen fick jag designa ett silversmycke (hon är silversmed). Det blev ett par jättesöta örhängen! (med mycket hjälp!) På kvällen åt vi buffé som de fixat hemma hos en annan tjej och sedan var vi ute på Hard Rock Café och dansade till klockan 4. Verkligen en härlig dag!
Var är din rapport Malin? Annie berättade att din möhippa oxå var den dan.
Annars pysslar vi vidare och bockar av listan så gott det går. Jag är äntligen klar med alla utsidor, men kämpar vidare med innehållet.