Saffranin,
Japp, jag hörde också att vi hade på samma dag. Fick också ett gäng körpojkar (mest basar då jag är allmänt svag för basar) som sjöng serenad (och gav rosor och choklad). Det var jätteschysst.
Jag blev hämtad kl 10 av min tärna och syster som kom i full campingutrustning (jag hatar att campa
). Fick packa en stor ryggsäck, på med gummistövlarna och ut. Fick sedan följa en karta (lite skattjakt) i typ 10 min innan 10 tjejer rusade ut bakom en buske (alla i snygga kläder och klackar. *lättad suck*). Sen gick vi hem till min andra tärna där jag fick byta om (sunkig t-shirt och slitna jeans kanske inte det allra vackraste att ha på sig) och alla fick sex-and-the-city-rosa påsar med champagne, glitter och diverse andra grejer i. Superfina!
Sen blev det sexleksaksvisning (home party typ) och efter det chokladprovning. Efter detta åkte vi hem till första tärnan och spelade in en låt (Bra vibrationer - hennes kille har liten musikstudio hemma i vardagsrummet). Sen var det middag, vin, frågesport och allmänt umgåsande. Vi skulle sjungt karaoke men maskinen funkade inte så vi spelade in fler låtar istället. Blir nog en hel skiva. Ska bli kul.
Kom hem sent och stupade i säng.
Helt klart en trevlig dag