• Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3
  • lillamillan

Andie

Jag tror att när man gör ringväxlingen så håller man i en ring (eller två om han oxå ska få en ny)
    Blir många ringar att hålla reda på annars.

• lillamillan

haha
    Jag kunde inte hålla mig!

Jag skrev lappar med adressen till vår bröllopssida o fäste ovanför skärmen på datorerna i planeringsrummet å jobbet idag.
    Det var först på eftermiddan som en kille på jobbet stack ut näsan genom dörren när jag gick förbi den
    "Camilla, GRATTIS!"
    Sen fick jag en stor kram.

De andra två som var kvar tittade förvånat på oss...
    "Fyller du år?!"

haha

Imorgon har dom planeringsdag på jobbet, då får nog resterande också se sidan :)

• Andie

lillamillan
    Ha ha det lät roligt "fyller du år"....

Själv fick jag min möhippa igår. Jag visste dock om den! Eller jag hade ju räknat ut dagen och så. Men vad vi gjorde visste jag ju inte.
    Först var vi och pälade oss och fick göra var sitt halsband. Mitt blev rosa och pluttinuttit. De andra passade på att fixa halsband som de tänkte ha till bröllopet. Sen gick vi på en av mina favorit resturanger i stan och åt mat och där hade min m2bs fastrar dykt upp en till kusin till honom och hans farmor och mormor. Det var trevligt och lugnt. Men det hade jag ju sagt att jag ville ha.

Idag är jag uppe i ottan igen eftersom jag ska till arbetsförmedlingen och fixa grejjer nu på morgonen. Jag hade ju en plan att ju tidigare på morgonen jag kunde desto bättre eftersom jag får resten av dagen ledig så att säga.Idag ska vi dock träffa serverigs personalen.

Hur ser era helger ut?

• lillamillan

Andie

Så bra med en lugn hippa iaf:)

Idag har jag en tid på Vård Centralen, sen ska jag och vår dotter ner på stan. Ska fixa en liten 30års present till sambon. Den stora presenten fick han redan i våras (en cykel) men ngt litet ska han endå få nu när han fyller år.

Sen ska jag se om jag får något mer gjort. Sambon möter upp oss på stan efter jobbet.

Imorgon är jag och Moa hemma själva för sambon jobbar. Och jag måste börja städa här hemma....vi väntar ju besök under nästa helg. Vi ska storhandla, betala räkningarna och se vad som blir kvar :)

På Söndag är det gårdsstädning (som om vi har tid med sånt??!) och nästa vecka jobbar ju sambon kväll mån-torsd och jag dag så det känns som att vi inte har så mycket tid på oss.
    På måndag kväll ska jag klippa mig :)

********************8 dagar kvar*******************************

• lillamillan

***********************En vecka kvar!!*************************

• lillamillan

Hallå 6 oktober brudar
    vad gör ni idag?
    Jäktar runt på stan??

Vi ska en sväng på stan när sambon slutat jobba iaf.....

• vinrödapar

vi har varit med fotografen och kollat hur träden ser ut där vi ska fotas. Nu städar vi alla stora grejor i tvättsugan och tv rum och skriver placeringstavlan, gästboken m.m.
    Fattar ni att ska gifta er om exakt 1 vecka det gör inte vi tror att det är någon annan som gör det

• lillamillan
    vinrödapar skrev 2007-09-29 16:46:03 följande:
    Fattar ni att ska gifta er om exakt 1 vecka det gör inte vi tror att det är någon annan som gör det
    Jag fattar det inte alls!
    Ju närmare det kommer desto overkligare blir det!!

IIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh
  • Andie

lillamillan
    Visst har man mycket nu på sluttampen. Själv har jag som sagt inte varit här på några dagar. Igår satt jag och vek och häftade alla festprogrammen. Skrev ut barlistorna och lite andra grejjer. Sen så har det varit svensexa i lördags för min m2b. Han verkade ha haft roligt. Råkade spionera på dem när vi skulle hämta upp extra svärfar. Jag satt i bilen med svärmor då. Men men... han kan inte ha varit full för jag hörde inte ens när han kom hem utan imorse så låg han bara i sängen intill mig.

Jag tycker faktiskt inte att det är overkligt... jag tycker att det är naturligt faktiskt. Och det känns som att vi äntligen har hunnit komma ikapp med alla de saker som vi skulle göra.

Jag har dock inte hittat någon morgongåva ännu... jag blir tokig. Ska på stan på onsdag och fixa så då ska jag leta en hel del. Fast jag har glömt bort vad det var jag skulle fixa på onsdagen... galet... får fråga min m2b när han kvicknar till.

Hoppas alla har haft en bra helg.

• 6 okt 2007

Städa städa... ja vi har städat hela helgen, upp med saker på vinden som har stått och dammat sedan vi flyttade in för två år sedan. Att man ska behöva gifta sig bara för att saker ska hamna på rätt ställe! Ser jättefint ut nu iaf. Min sambo håller på att ta hand om sitt arbetsrum och då kan jag inte hjälpa till mer än att uppmuntra och gå med kaffe! Undrar föresten om det finns ett arbetsrum under alla lådor, papper, pärmar osv. SPÄNNANDE :P

Ska snart sätta igång och baka 80 st kanelbullar! MUMS! Eftersom folk ska bo hos oss måste vi ha lite att bjuda på. Och eftersom jag vet att min sambos brosbarn ÄLSKAR bullar så vad göra?!? :) Ska försöka hinna med en sockerkaka i veckan oxå! Sedan får de duga! Inget hotell heller! :)

Det mesta är nu fixat och vi känner att det är bara att luta sig tillbaka och njuta de sista dagarna som sambos. Om 6 dagar är vi Man och fustru! :D

Lycka till alla BT:are!

--- 6 dagar kvar ---

Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3