• Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3
  • 6 okt 2007

Blev inga bullar... hade glömt att köpa mjöl... Får baka på onsdag istället!

Nu blev fönstrerna fina iaf :o)

• lillamillan

Imorron ska jag till frisören o klippa mig.....
    varje dag är en dag närmare och nu känns det verkligen att det är allvar.

• Saffranin

Hejsan!

Jag har inte hunnit vara inne här alls på sista tiden. Det har varit alltför mycket att göra med alla program. Nu är både festprogrammen och vigselprogrammen i a f helt klara och det känns så skönt! Sista dagarna nu ska vi försöka ta det lugnt, träna på valsen, fundera på tacktal och fixa några småsaker som finns kvar.

Idag har vi varit i kyrkan och gått igenom akten med prästen. Man blir lite nervös när man tänker på att det snart är dags på riktigt!

Vad tror ni om vädret då? Hörde nåt om ett högtryck, men att det kanske skulle bli regn på vätskusten. Håller alla tummarna för uppehåll!!

• lillamillan

Saffranin

Så kul att se dig igen!

Det blir spännande med vädret, om det är mulet spelar ingen roll bara det inte ösregnar.
    Det är helt underbart ute nu med alla höstfärger....*myser*

• lillamillan

Nu har jag färgat håret o håller på att fixa slingor.....
    Det är så kul att räkna ner på riktigt, nu när det är så nära att dagen nästan går att ta på.

Igår var det ju alla 29/9 brudars tur...nästa lördag är det vår tur.
    Förstå!!! NÄSTA lördag!!!

• lillamillan

hihi
    sitter o övar på min nya "autograf" :)
    (måste ju öva inför bytet)

Sen kom jag o tänka på en sak....som när man är hos tandläkaren o väntar på sin tur.
    Om man är lite halvtrött då kanske man missar att det är ens egen tur för att man är så van att höra ett annat efternamn efter ens förnamn :P

Jag säger mitt nya namn högt för mig själv lite då och då, måste ju vänja mig :)

• Andie

Saffranin
    Jag oroar mig också för vädret. Men jag drar ett span på SMHIs sida lite då och då. www.smhi.se

lillamillan
    Du är så söt. fast för att vara ärlig så har faktiskt jag med suttit lite med min nya autograf för att öva. Sen har jag en lite fundering. Jag har inte varit och fixat nåt nytt legg än tänkte att jag skulle göra det på måndagen efter faktiskt. Hur har ni gjort med alla viktiga myndigheter/legg/banker osv har ni varit och fixat sånt???

Vet inte om jag har skrivit det, men i lördags var det svensexa för min m2b. Han hade haft jättetrevligt. Var på stans alla uteställen typ. Så han var på en krogrunda... iaf så kom han hem vid halv fyra på natten men han kan inte ha varit allt för full för jag hörde inte ens att han kom hem utan han bara låg där när jag vaknade på morgonen. Iofs så var jag ganska trött.Igår somnade jag före nio i soffan... Å jag brukar vara vaken typ till 1 på natten. Helgalet...

På lördag smäller det!!! Weeeeeeeeeeeeeeeeeee äntligen dags

• vinrödapar

Nu har jag hämtat min klänning å slöja vilken känsla att få ta hem den.Fatta om 5 dar står vi där!!!!

• Andie

vinrödapar

Japhs snart står vi där...
    Jag hoppas verkligen att min klänning kommer att bli bra... jag är lite orolig... vet inte det var en sak som jag reagerade på på överdelen som jag verkligen hoppas att den inte kommer se ut så. Men klänningen jag provade var ju bara en provklänning så den var ju inte superduper sydd som den skulle...

Förutom det är jag nog ganska lugn.

Hur ser er vecka ut?
    Vi har tvätt och städ dagar framför oss just nu i början...

• lillamillan

haha

Idag ringde dom från västerbottensKuriren o ville intrevjua min blivande o ta kort på honom:)

Han fyllde i ett papper han fått hem från tidningen för att han fyller 30 och skrev att det firas på lördagen med bröllop (fyller på torsdag).
    Det nappade dom ju på och ville prata lite mer med honom:)
    Sen kommer dom igen imorron o vill ta kort på mig med :P

Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3