• Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3
  • lillamillan

Andie

Jag har inte heller fixat nåt nytt idkort....kanske är det ingen brådis?
    Tar väl ngn dag innan man verklien har bytt namn va?

• Andie

lillamillan
    Soft med VK.
    Vi funderar faktiskt på att sätta en annons i VF med bröllopsfoto och sånt bara för att min farmor ska kunna klippa ut trots att vi bor i Uppsala. Vi ska tydligen sätta in annons i UNT också... galet det visste jag inte,det var min m2b som sa det men vad ska man göra farmödrar och mormödrar de vill ju så gärna visa sina vänninor att deras barnbarn har gift sig och de har tidningen att bevisa det med

Man byter ju efternamn när prästen skrivit på papperna om hindersprövning och skickat in dem till skatteverket men jo man heter ju det nya efternamnet när man gått ut genom kyrkportarna.

Det är så spännande på lördag smäller det verkligen jag kan knappt tro det!

• lillamillan

Andie

******************4 dagar kvar*************************

:)

Jag ska iväg och prova klänningen nu sen dom fållat den. Sen kommer killen från VK hit och fotar oss :)
    :P

• vinrödapar

Vi hade en liten annons om att vi gifte oss 2 veckor innan stora dagen, där det stod vi gifter oss våra namn lördagen 6 oktober 2007 och kyrka. Grannen ringde på häromdagen och hade sett annonsen så man vet jualdrig vilka som kommer till kyrkan. Sedan ska vi ha annons efter bröllopet när fotona är klara. Varför är det så svårt att hitta bra morgongåva till honom blir nervös nu när det inte är så många dagar kvar och inte det är gjort.5 dagar kvar

• lillamillan

Vad har hänt?
    jag är som i ett vakum
    Det är BARA 4 dagar kvar o jag gör...INGENTING känns det som.
    "Äääh det där hinns med på fredag då vi är lediga".
    Det tänker jag om ALLT
    Kommer vi få stressigt på fredag tro??

• lillamillan

Mina kläder är hemma
    testade allt i morse på Högtidskläder, men klänningen var för lång.
    Jag fick med mig en underkjol hem som höll upp det som behövdes...
    Klänningen är som en dröm!!!!

• Saffranin

Hejsan!

Jag känner precis likadant Lillamillan. Gör inte något för jag vet inte vad jag ska göra, men känner mig ändå stressad för att jag har glömt en massa som jag kommer vara tvungen att göra. Och tiden går SÅ sakta!!

Vädret verkar bli ok om man får tro smhi såhär långt iaf. Håller tummarna hårt!!

Jag har oxå provat klänningen idag och den sitter nog perfekt. Har just kommit på att jag inte kan gå på toaletten själv...

• lillamillan

Oj...jag har inte testat det där med toaletten!!!

Måste nog oxå ha hjälp....men HUR????
    Alla lager....6-7 lager innan man är framme vid trosorna.

förresten, om man har underkjol med metallbåge, ser det konstigt ut när man står på knä vid altaret då??

• lillamillan

Jag tror nog att det är lättast att klida ur klänningen uppifrån...men inte så kul att ha klänningen på toagolvet

• vinrödapar

Toabesök men bara att sätta sig på en stol blir ju inte lätt. Min blivande vet om att hanfår följa med mej på toaletten.Fredag till lördag natten. Ska ni vara med och duka eller sköta andra det. Mina föräldrar dukar , så vi ska bara åka ner på kvällen till lokalen och titta över det och åka ner med våra grejor dit sedan åker jag hem till mina föräldrar och sover där och min blivande åker hem till vårt hem och sover själv sista natten . Sen ses vi vid fotograferingen,uppklädda.

Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3