• Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3
  • lillamillan

Andie

Men snälla söta du!
    Det låter som att det är påtok för mycket!
    Går det att göra avkall på något?
    Förenkla något?
    (du har säkert redan bestämt hur du vil ha det o vill itne göra det mindre än så men det ska ju vara lite njutbart även förberedelserna!)

• lillamillan

***********************13 dagar kvar***************************

• vinrödapar

När man började planera visste man ju att det skulle vara mycket men inte så här mycket..

Nu har min blivande haft sin svensexa de kom igår lunch och hämtade honom han fick sälja saker i blå overall ,bowling ut och äta och sedan utgång. Jag var hos en av grabbarnas tjejer och åt räkor och fick sedan klä på mej en svart brudklänning och gå in på kroger beställa orgasm och försöka få en sådan gratis lyckades med det alla gånger utom 1 gång. Så det blev ju en möhippa för mej till sist inte med så många men ändå något.Så idag är vi trötta + att vi är dunderförskylda.

Ha en bra vecka i all stress , tänk på vad skönt ni får dagarna efter DAGEN om ni åker iväg eller något så tänker vi.

• 6 okt 2007

Hej!

läser att alla är i fullgång med att fixa och dona inför dagen B! Jag har oxå fixat och trixat lite, vigselprogram klara, placeringskort klara, bordsblacering, klart och gästboken klar! Nu är de bara lite små daker som ska hämtas och blommor ska beställas från floristen!

JAG LÄNGTAR!

13 dagar kvar...

• Andie

lillamillan
    Det som hägrar är ju festprogrammen till de vuxna som ska skrivas ut. Men jag och min m2b kom på en lösning nu på eftermiddagen. Vi ska bara skriva ut framsidorna själva på utvalt färgat papper och sen går vi helt enkelt och kopierar insidorna på en firma. Det kostar lite grann men det får det lov att göra för vi har verkligen inte tiden till att sitta och titta på vår skrivare just nu...
    Sen tar ju inte vikningen så lång tid och inte häftandet heller. Vi har dessutom bett vår toastis om hjälp med att fixa WC korgarna. Det mesta är fixat tror jag... men vi har lite möten kvar, tex fotografen som vi träffar på tisdag.Träffa mamman om klänningen på onsdag,serveringspersonalen på fredag och en slutlig träff med prästen innan dagen.

Måste bara komma ihåg att andas också

• lillamillan

6 okt 2007

Det är som att pyssla inför julen nästan :)
    Den 6 oktober är vår julafton :P

• lillamillan

Andie

Det är helt klart värt att låta en firma kopiera upp, att stressa ihjäl sig gör ju knappast vår stora dag till ett nöje.

Jag pratade med mamma idag och hon undrade om jag inte kunde fixa lite sånger till middan....(sånt hade jag ju tänkt hoppa över då det "bara" är en middag). Men vi har mamma och pappas skrivare/kopiator så det var ju bara att hi9tta lite sånger och annat.

Nu är alla häften klara, 6 sånger, lite barns tankar om kärlek o annat kul...utsidan är klar till 8 st, behövs mer papper av den sorten.

• Andie

lillamillan
    Vi hade i stort sett gjort klart vårt festprogram här i veckan som var, tänkte skriva ut nu i helgen men hade lite mycket att göra. Har ju ett hushåll att se efter också även om det hamnat lite i baksätet på senast pga bröllopet.

Nu ska jag dock gå och stryka av lite saker från listan som vi har gjort idag osv. Det kommer säkert bli bra...börjar bli lite pirrig också...

• lillamillan

Mmmm vet hur det är när hemmat hamnar i andra hand.
    Sen har vi ju Moa också som behöver lite tid av oss:)

• Andie

lillamillan
    Sen att jag snart blir arbetslös igen kanske inte är en så stor hit heller. Men idag så ringde de från ett ställe som jag var på interjuv på i sommras. Fick inte jobbet då men nu ville de att jag skulle komma in eftersom de hade ett förslag till mig. Så jag kanske får nytt jobb ganska fort vilket hade varit kanon för min del. Håll tummarna för mig imorgon när jag ska dit.

Så inte nog med att vi ska gifta oss och det i sig är en stor grejj jag kanske får nytt jobb med! Inte för att skryta men med tanke på hur jag kände igår över att vara sönder stressad så är det ganska bra med att vara jag just nu faktiskt...

Simma lugnt nu är det bara 12 dagar kvar!

Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3