Nu är klänningen åter på Högtidskläder.
Det var härligt att stå där med skorna, nya axelbandslösa bh´n o klänningen på (trosor under oxå naturligtvis!). Så och låta sömmerskan vika upp den bit av klänningen som var för lång...
Hon jobbade ensam på fredagar så hon fick gå ut i butiken och se vad dom ville dmo som kom "jag håller på att hjälpa en blivande brud men säg till om ni behöver hjälp".
Mmmm mys...en blivande brud, och det var jag!!
Hon frågade om jag ville ha jämnlångt runtom...jag tittade i spegeln men valde att ha den för lång där bak så att det blev ett litet släp.
Näste gång jag hämtar klänningen, då är det nästan bara en vecka kvar till bröllopet :)
På stan sprang jag nästan in i vår amatörfotograf. han verkar vara en väldigt seriös amatörfotograf för han undrade om vi inte kunde mötas hos honom så fort vi var klara och påklädda för att börja fotas i hans hemam studio. Han sa att han itne kunde råda över väder och vind, men hemma hade han full kontroll och då skulle han kunna garantera att iaf dom bilderna blev bra.
Efter det skulle vi åka vidare till kyrkan och ta kort ute där om vädret tillät det.
Det låter verkligen jätte bra!
Jag var på Timarii och skulle köpa mer dekorväv till våra ljus jag håller på att fixa, men det var slut och dom skulle inte få in mer innan vårat bröllop.
Min lillasyster bor i Borlänge så hon skulle kolla på Timarii där ikväll om dom hade ngåot så att hon kunde skicka upp.
Annars får jag chansa på att det dom har på panduro är samma sak och beställa det som fattas där.
Idag är det en riktigt bra dag:)