Maj 2008
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hoppas det går bättre för er än för oss då!Med bebisar alltå 2 år sedan vi slutade nu....
Idag bokade vi fotografen! Så skönt att kunna pricka av en sak till på planeringslistan. Dessutom har värföräldrarna överraskat oss med att vilja betala för fotografen. Vi fick order att välja det vi ville ha utan att titta på prislappen. Känns grymt skönt!
Hihi, ja det får vi ha.. Vet som sagt inte riktigt än när vi börjar även om vi såklart vill börja direkt efter bröllopet. Mycket beror på vart vi ligger med våra husplaner (eftersom jag misstänker att det tar upp lite fritid med renovering och så). Det är ett tag kvar till bröllopet så mycket kan hinna ändras i "planeringen".
Funderade lite på transport till festlokalen idag, hur tar ni er dit? Har varit inne på limo, någon som vet vad det kan kosta, är det mycket dyrare än taxi? Kanske någon cool bil annars?
Vi har inte heller några barn än, men på bröllopsnatten så smäller det! (eller vad man nu säger...) Vi köpte hus för snart ett år sedan och vi tyckte vid köpet att det var inte så mycket som behövdes göeas direkt... MEN som alltid så kan skenet bedra... Så nu totalrenoverar vi huset och jag kan säga att jag är MYCKET glad att vi inte har några barn alt några på G. Vi har knappt tid för vovven=( än mindre för ett barn.
Så ett tips! köp huset först, skaffa barnen sen.
Jag önskar oss alla lycka till!
Vi kommer att åka cadillac från kyrkan till fotograferingen, sen från fotograferingen till festplatsen så kommer vi att ha en dekorerad flakmoppe, m2b kör och jag sitter på flaket Ungefär som gry forsell när hon gifte sig om nån har sett dom bilderna.....
Mina blivande svärförldrar har en veteranbil (Mercedez), så den skall vi åka från kyrkan i.
Åker ni tillsammans till kyrkan?
Svårt det där...
Vi kommer NOG att fotas innan vigseln... Men jag är inte säker.
Vi åker inte tillsammans till kyrkan =)
Vi kommer också åka veteranbil till kyrkan och givetvis ifrån också VI ska fotograferas efteråt och han ska ställa upp och köra oss till festen också. Därifrån vet vi inte till 100 men det lutar mot att en väns lillebror kommer köra lite "taxi"
Igår var det på datumet 7 månader kvar för vissa av oss. Kan någon stoppa tiden så man hinner med allt som ska göras? Det går så fort nu!
Ang barn så vill min m2b vänta ett tag så jag får gott vänta. Men den som väntar.... vi köpte nästan hus i våras men med papprena i handen så skrev vi inte på då vår goda vän jobbar på banken med kalkyler och allt vad det heter. Han räknade på vad allt skulle kosta i slutändan och det blev för mycket även om det gällde drömhuset
Vi har inga barn heller. Vi planerade att också börja bröllopsnatten man ju närmare vi kommer maj så känns det som om det är en del andra saker som måste göras först. Eftersom att jag flyttar till USA så måste papper och annat vara klart innan jag kan flytta. Så planerna just nu är att jag utbildar mig först, vi bygger nytt hus efter det och sedan så försöker vi att skaffa barn. Det är lite av ett stressmoment att veta hur och när man ska böra med allt, det är så mycket man vill göra, man vill ju samtidigt inte bli för gammal