Maj 2008
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Du är inte gammal !
Men jag däremot (30 år)... hihi...
Äldst i Maj-tråden tror jag !
Jag är också 30...om 18 dagar
Vi kommer nog att göra vår egna variant. Vi ska troligen fotograferas på en fin äng vid vattnet, och jag tänkte åka dit ensam och möta upp min blivande där eller att han väntar på mig. Så han får först där se mig. Tänkte mysa med lite picknick och bubbel och fotograferas. Sedan åker vi båda till kyrkan tillsammans och går in tillsammans (den svenska seden, vet inte om det amerikanska (när man går in med sin pappa) är tillåten i alla kyrkor). Vi fick veta av vår fotograf att det är bättre med fotografering innan kyrkan då man är fräsch och fin och inte har massa ris i håret, utsmetat smink (tex. från tårar) eller skrynklig klänning (många vill ju kramas och ge lyckoänskningar direkt efter kyrkotrappen)
Håller helt med dig, för någon månad sen var jag säker på att jag ville försöka direkt, men ju mer tiden går desto mer kan hända med planerna (husköp, plugg osv). Jag har också den erfarenheten att man bör fixa med hus innan eftersom det är mycket jobb, och när vi väl får barn vill jag hellre umgås med dem
Då är jag äldre än dig, hihi. Fyllde i mars !
GRATTIS i förskott!!!
Kram Bella
Åh tackar hihi....grattis i efterskott då!! eller i förskott på 31årsdagen
Har ingenaning alls hur vi ska ta oss till festlokalen. Kollade lite på nätet: www.bfm.nu/
men kände att det var priser som vi inte vill lägga, vill lägga pengarna på annat. Kanske kan klä vår mazda i något fint
Vet inte om jag skrivit nåt här tidigare, men jag har följt tråden ett tag...
Jag har inte heller lust att lägga massa pengar på transport från kyrkan, vi har gett uppgiften till min fästmans far och det spelar inte så stor roll vad han väljer för bil. Han får gärna välja sin egen och piffa den lite. Det är så mycket annat som kostar...
Jag var på kontoret tiiiiidigt i morse för att kunna sluta kl:14 idag... Vi skall åka bort på spa-weekend & är ledig till på tisdag. Härligt!
Önskar alla EN TREVLIG HELG!
Kram Bella
Hej jag hänger gärna på här! Jag ska gifta mig 10 maj!!