BT - vad tycker ni?
Tänkte få lite åsikter om vad ni tycker om sajten BT? Själv är jag rätt förvånad över vilken låg nivå det är på det mesta här inne.
Tänkte få lite åsikter om vad ni tycker om sajten BT? Själv är jag rätt förvånad över vilken låg nivå det är på det mesta här inne.
beroendeframkallande...helt klart
man är kvar fast jag varit gift i 3 veckor :)
Vad betyder BT? och varför hittar jag massor av förkortningar i alla dessa trådar och ämnen? Finns det någon översättningslista någonstans?
en del verkar inte göra mkt annat änhänga här så den är säkert beroendeframkallande om man inte har andra viktiga saker i livet.....
Liinda_e
beroendeframkallande för att det är så bra tips eller?
Anton
BT- bröllopstorget.... ska finnas nån ¨tråd här där förkortningarna finns...
bt=
bröllopstorget
m2b= man to be
2007-08-01 19:32 Anton
BT - BröllopsTorget
ramlösa
Hur menar du med lågnivå??? Jag har fått massa hjälp härifrån iaf...
och jag håller med om att det är låg nivå på en hel del... Men en sak jag inte förstår är alla dessa inlägg där blivande brudar med panik letar efter olika saker.... kan de inte söka själva eller kolla i affärer själva. För man ser ju i trådsvaren att de finns de som ser det som en oerhört viktig uppgift att sitta här o leta upp varor, artikel nummer adresser telenr mm. Är blivande brudar så tankspridda att de blir korkade och inte kan söka i en telefon katalog eller på tex google undara jag ibland!
Då ska jag aldrig gifta mig iaf