• 071023 2

BT - vad tycker ni?

Tänkte få lite åsikter om vad ni tycker om sajten BT? Själv är jag rätt förvånad över vilken låg nivå det är på det mesta här inne.

• Svar på tråden BT - vad tycker ni?
  • Brudgum 2008

>>>Anneleigh

Jag håller med dig i allt du skrev. Härligt!

• Anneleigh

Brudgum 2008

Så bra.... =)
    Jag vill ha en svart sida men jag vill ha allt svart... Antar att vi får stå ut med den här rosa nyansen

• 071023 2

Nån annan som tycker som mig att BT är en ganska fånig sida?

• Brudgum 2008

Jag fattar inte, ville du ha en svart kille också? Nu börjar det bli snurrigt här???

• Sommarbröllop 07

Fast om man nu inte gillar BT finns det ju ingen anledning att vara här?

De flesta är väl här just för att det ger nåt. Antingen för att det är underhållande eller för att man faktiskt får hjälp! :)

• lilltass

Förstår inte riktigt varför feminism används som att det syftar på något negativt i den här tråden.
    Man är ju ganska dumförklarad om man hävdar att man INTE är feminism.

• lilltass

feminist ska det ju stå.

• Duchess

Är sidan rosa? Minsann. Jag kör firefox, och där blir den ljusgul/nougatbrun :D

• Anneleigh

Brudgum 2008

Nej min m2b är inte svart =)

lilltass

Så för att jag inte är feminist så är jag dum?

• Anneleigh

lilltass

Den där tackar jag så hemskt mycket för. Jag har aldrig någonsin gått till personangrepp här inne och kommer aldrig att göra det heller. Du vet ingenting om mig absolut ingenting.
    Nu sk*ter jag i den här sidan. I en tråd ska jag inte gifta mig för att jag är blek och stor. och då är man en ful brud och nu sitter en total främing och kallar mig dum!
    Nu räcker det. tack för mig ha ett bra liv allihopa och ni som förtjänar det önskar jag ett underbart bröllop.

Svar på tråden BT - vad tycker ni?