BT - vad tycker ni?
Tänkte få lite åsikter om vad ni tycker om sajten BT? Själv är jag rätt förvånad över vilken låg nivå det är på det mesta här inne.
Tänkte få lite åsikter om vad ni tycker om sajten BT? Själv är jag rätt förvånad över vilken låg nivå det är på det mesta här inne.
Själv tycker jag att 75 % av alla inlägg är rättså korkade och att man är nog här för att det är ett sånt stort underhållningsvärde. Man får ju skratta åt det mesta så att säga. Goda tips har jag nog endast fått två ggr här på BT.. resterande saker man läser om kan man nog rådfråga en 10-åring om istället.
jag sitter faktist här mest på grund av som ramlösa säger att det är kul....
fasta några tips har jag fått
2007-08-01 19:36 Lill-skrrotis
jag fattar inte heller paniken. Känns jävligt bimbo alltihopa. jag trodde att tjejer hade mer skinn på näsan än såhär
*hehe*
Jo jag håller med Lill-skrrotis om att det e låg nivå på en hel del... men inte allt... sen så är det ju olika med vad man behöver hjälp med... hmm... men alla tycker ju åxå olika...
... och jag som kille har tappat hakan för länge sen... Jag är kraftigt förvånad över vilken okunskap det verkar finnas kring män och hur de fungerar. På vissa ställen har det nästan uppstått någon form av "manshat" där man geggar runt och hetsar varandra... Fast det kanske är så BT är meningen att fungera?
Håller med om att det kan vara en låg nivå i vissa trådar och i perioder. Jag tror att det kan bero på att vissa inte kan lämna en tråd utan måste liksom ha sista ordet och argumenten haglar...och att folk läser och bara mååååste hålla med- vilket blir onödigt. Lämna din egen åsikt och sluta tjata!
Dessutom finns det massor av folk som bara negligerar vissa svar- vilket är ohyfsat kan jag tycka.
Det finns många som "känner varandra" sedan gamla trådar och då gärna håller med varandra MOT någon eller något.
Sedan tycker jag att det är tragik-komiskt när vissa kastar sig in och skriker reklam!!!!!...så länge det inte gagnar dom själva, men kommer en tillräckligt intressant tråd upp så "tackar man för tipset"...Komiskt
Troll brukar också finnas i perioder men nu var det ett tag sedan...
...ja, det var det jag kom på just nu...
Sedan finns det så himla många bra trådar med seriösa svar och frågor och med en härlig stämmning!
OCH- det kryllar av allvetenskap här!!!
Tar man det tillvara så är BT en toppensida!!!
2007-08-01 19:35 Mitziemoe
Ja att det är låg nivå. Många av inläggen är inte så genomtänkta.
Brudgum 2008
Tyvärr så håller jag med om att vissa trådar verkar ha spårat ut totalt...
E ju lite konstigt om man uttrycker manshat när man ska gifta sig me en....
jag tycker det är dåligt att bt bara är riktat till oss tjejer och inte till killarna
Ja det är lite för mycket "vi" mot "dom"... Man måste kanske först och främst snacka med den man lever med. Jag är inte så säker på att de bästa svaren för ens egen relation alltid kommer via andra på BT...