BT - vad tycker ni?
Tänkte få lite åsikter om vad ni tycker om sajten BT? Själv är jag rätt förvånad över vilken låg nivå det är på det mesta här inne.
Tänkte få lite åsikter om vad ni tycker om sajten BT? Själv är jag rätt förvånad över vilken låg nivå det är på det mesta här inne.
Liinda_e :
Jag tänkte konkurera med din tråd!
Lyckas jag bra, tycker du?
Vi ses där istället...
>>> Anneleigh
Vem har sagt att någon är feminist pga av det?
Nu missförstod du nog något, eller tolkade något väldigt fort. Ta ett djupt andetag och läs om igen...
så om m2b är man to be så borde w2b women/woman to be? :)
vad betyder TS?
Brudgum 2008
Kan inte minnas att jag skrev att du skrev det?!? Så du kan sluta vara nedlåtande....
Hade det varit riktat till dig hade ditt nick stått överst....
TS är den som startade tråden
>>> Anneleigh
Skrev du inte:
2007-08-01 20:47 Anneleigh
Tycker att det är himla intrssant att man måste vara feminist när man är kvinna och står för sina åsikter.
Allsång (bara för kvinnor!):
"När trollmor har lagt de elva små trollen och bundit fast dom i svansen..."
Äsch. Har inte orkat läsa hela tråden men jag förstår inte riktigt vad TS menar med låg nivå?
Tycker inte det är mycket lägre än i andra forum...folk tjafsar, folk skriver OT-trådar, folk skriver om sånt som bara är kul. Det är väl en del av charmen med internet forum. Och också så som konversationer brukar funka IRL...inte håller man sig slaviskt till bara ETT samtalsämne under en kväll, man spånar från det ena till det andra och det kan vara givande det med. Och vad är det som är låg nivå på att man söker lite förströelse??
Brudgum 2008
Jupp det gjorde jag men ser du ditt nick där?
Det var mest ett konstaterande om att det oftast är så att feminismen dyker upp så fort man är kvinna och står för sina åsikter. Själv anser jag att feministerna binder ris åt sin egen rygg men det är en helt annan sak.
det är inte kvinnorna som befinner sig på den här sidans fel att inga män är här. Jag har iallafall aldrig förbjudit min blivande att vara här. Och jag tror inte att någon annan har gjort det heller. Så det är väl upp till er att se till att det är mer jämnlikt här om det nu är ett måste.
Sen att sidan är rosa är väl bara att beklaga det är en hemsk färg.
Lady o Lufsen
Nynnar med för jag sjunger så illa =)