BT - vad tycker ni?
Tänkte få lite åsikter om vad ni tycker om sajten BT? Själv är jag rätt förvånad över vilken låg nivå det är på det mesta här inne.
Tänkte få lite åsikter om vad ni tycker om sajten BT? Själv är jag rätt förvånad över vilken låg nivå det är på det mesta här inne.
>>> Så jag tolkade dig nog fel... 98% är ändå skamliga siffror, skulle vara mycker roligare och säkert lite högre nivå på trådarna om fler killar kom in... Ha ha ha
Är du feminist?
Nu när du läser om mitt inlägg- hur tolkar du det då...?
Om jag omformulerar mig så får du gärna göra en jämförelse med ovanstående...:
Tanken med BT ifrån början var att det skulle vara ett forum för båda könen, paret som ska gifta sig, men att det blev ett övertag av kvinnlig närvaro så att det just därför (felaktigt) ses som ett forum för just kvinnor...
Behöver jag vara feminist för att påstå att det är flertalet kvinnor som befinner sig här på BT?
Jag fattar inte ditt resonemang riktigt och jag har inget intresse av att ta reda på vart du vill komma...
Däremot så VÄLJER jag att inte längre delta i denna tråd eftersom den tenderar att spåra ur av någon orsak som jag använde mig av i mitt första inlägg...
Ha en fortsatt trevlig kväll
Men ett slutord vill jag ändå ha- jag är ju trots allt en kvinna...
Att trådar skulle hamna i en högre nivå eller bli roligare....Njaaaeeeeee- det tror jag dock inte!
men det är ändå inte lika lågt som glocal net
REKLAM!!!!!!!!!!!!!!!!
>>> Lady och Lufsen
fick du sista ordet nu?
Vill citera vad en kvinna skrev i en annan tråd:
Kan det bero på att många giftassugna "brudar" är enormt ego trippade och bara svarar på sånt som dom kan tjafsa emot ???
Tror du är en sån, tyvärr, men lycka till ändå, trots att du lämnat tråden.
Lilla gubben, om du tycker att jag tjafsar...vad tycker du att du själv gör?
Yikes!!!!! Du blir säkert också gift...jag önskar dig med Lycka till!!!
den här tråden är ju oxå riktigt kul!
Tycker att det är himla intrssant att man måste vara feminist när man är kvinna och står för sina åsikter.