BT - vad tycker ni?
Tänkte få lite åsikter om vad ni tycker om sajten BT? Själv är jag rätt förvånad över vilken låg nivå det är på det mesta här inne.
Tänkte få lite åsikter om vad ni tycker om sajten BT? Själv är jag rätt förvånad över vilken låg nivå det är på det mesta här inne.
98% vart kommer den siffran ifrån? Är det så illa tror ni?
2007-08-01 19:59 Liinda_e
Bra att du tänker. Men hur vet du att 98% är brudar här på BT?
Lady och Lufsen
samma sak för dig, 98 % är tjejer, på vilken statistik lutar du dig?
"Illa"???
Nä, nu börjar det bli lågvatten igen
Tack o hej
>>> Lady och Lufsen
JA, jag pratar med dig... Vart kommer det ifrån, att det är ett forum enbart för tjejer?
Ja det är väl illa, vi försöker nå jämställdhet i samhället om du har missat det
98 % sådär på en höft!
ngt att hänga upp sej på?
jag ville bara påpeka att det är mycket tjejer och lite killar här...
Brudgum 2008 :
VAR, lite mera exakt, har jag påstått att BT skulle vara ett forum för enbart kvinnor?
Dessutom så kan man väl knappast klaga på att det är ojämställt så länge det ena könet VÄLJER att inte närvara?
Tror du att det är vi tjejer som tvingar killar att hålla sig härifrån? Ni män/pojkar väljer väl i alla fall själva huruvida BT ska bli mera jämställt?
Liinda_e
Aha, det var så du menade. Du höftade till det. OK!
>>> Lady och Lufsen
Jag kanske läste slarvigt, eller torkade dig fel:
"Och JA- jag förstod vad du menade men kan tycka att det självklart blir mer "tjejigt" eftersom 98% som använder sig av BT är just tjejer...och det var lite dit jag själv ville komma: Kan det bero på att det är vi övertaliga tjejer som gör att BT blir just tjejigt och inte själva grundtanken från början var att göra BT till ett forum för enbart kvinnor...? Vad vet jag."