Södertäljebrudar!
Hallå brudar!
Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra
Hallå brudar!
Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra
jag har planerat färdigt men är dock från Södertälje!!
Gifte du dig i Södertälje? Har du några tips till oss som ska gifta oss?
hej!
nej, jga gifte mig i fasterna kyrka i rimbo och hade festen på rånäs slott (ett urplock av fotografens bilder finns i mitt bildgalleri )
Jag har nog tusen tipps att ge, men det är nog lättast om du frågar...
Hur ska ni ha det Stort/smått, påkostat/budgett ?
Åh, Rånäs Slott är ju himla fint Mina föräldrar bor i närheten av Rimbo, så vi har också haft slottet i åtanke, men nej.
Vi ska ha det mittemellan stort och mittemellan dyrt Vi har en gästlista på ca 70 personer i dagsläget, varav 10-15 stycken är singlar så det kan ju ändra sig. Budgeten ligger på ca 70000kr exklusive bröllopsresa.
Antar att du fixade hår och smink nånstans norr om Stockholm då? Vem hade ni som fotograf?
jag hade min södertälje frisör som kom till slottet... och deras makeup artist som sminkade!
Peter Backman med assistenten Julia (weddingpictures) fotograferade och filmade hela dagen och de var såååå proffsiga.
det var det bästa beslut vi tog att ha fotograf hela dagen, det är mitt absolut bästa tips. det kostar ju en del men det är så värt pengarna!
Peter är förövrigt en fantastisk person som är lätt att samarbeta med!
Vilken salong går du till då? Har inte bott i Södertälje så länge, så jag har inte så bra koll på vilka som är bra eller inte
Hur mycket betalade ni för att ha fotograf hela dagen?
jag har gått till salong Da capo i säkert 10 år... Så man kan nog säga att jag är ganska så nöjd med lotta som "min" frisör heter!!
Jag vill inte skriva ut nått pris här på forumet men jagvet att han har lite riktlinjer på sin hemsida...
Låter som att du är nöjd då ja
Kikade in på Weddingpictures hemsida, och ja, han ser ut att vara duktig.
var ska ni ha festen??
Vi ska gifta oss i Tveta kyrka och festen kommer att hållas i Bäckstugan, i alla fall så som det ser ut nu.