• Pumpkin

Södertäljebrudar!

Hallå brudar!

Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra

• Svar på tråden Södertäljebrudar!
  • Pumpkin

Tipsar också om Alla Tiders Matlagare, vi ska anlita dem.

• jeeksa080823

Även jag tipsar om alla tiders. De är jättebra! Vi ska ha dem på vårt bröllop.

• Pumpkin

Bah, jag är så jäkla tokdeprimerad över det här med lokal så det känns som att jag nästan lika gärna skulle kunna lägga alltihop på hyllan!

• jeeksa080823

Ta det lugnt, pumpkin, andas..

Har du kollat lokaler i mörkö/oaxen?

• jeeksa080823
    fdLadye skrev 2007-09-26 18:28:34 följande:
    okej då får man ta färjan då...undrar hur ofta den går...Jag skulle fortfarande vilja gifta mig i kärnbo kyrkoruin i mariefred den är så cool.Men det kanske är lämpligare på mörkö om man ändå ska vara på oaxen...Jag ska prata med sambon. Han måste ju få vara med på ett hörn...
    Om jag inte minns helt fel så kan färjan gå nån extra gång om man ber (betalar) om det.
  • Pumpkin

Nej, vi har inte haft tid... Får väl ta och ringa imorgon och höra om vi kan komma och titta i helgen. Fast jag hyser ju inget större hopp om att det ska vara ledigt.

• fdLadye

Oaxen är nästan helt ledigt nästa sommar. bara jag som var inbokad.
    De skulle tom kanske ha café där och då får inga bröllop vara på oaxen om de inte vart uppbokade.
    Så jag tycker definitivt du ska ringa och boka.
    Det går ju alltid att avboka.
    Så vi får vara på oaxen i sommar.

• Pumpkin

Fast det lär ju knappast räcka med 2 bokningar på hela sommaren?

• Pumpkin

Tro vart man kan kolla upp färjorna då?

• fdLadye

Nä men om de redan börjar få bokningar nu....ja då kanske de ändrar sig. för de var några som hade ringt före mig.
    Jag ringde i Augusti nämligen så nu måste det ju kommit in fler.

Kan man begära att folk ska resa 6 mil till festen?

Svar på tråden Södertäljebrudar!