Södertäljebrudar!
Hallå brudar!
Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra
Hallå brudar!
Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra
Vi anlitar fotografsussi.se, älskar hennes bilder! Men hon är ju inte direkt gratis, dock tycker jag att det är ett helt OK pris för den kvaliteten och de produkter hon levererar. För porträtt och vigsel betalar vi 8000kr. Då ingår 25 bilder 13x18 och typ 150 bilder på CD.
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-10 15:33:33 följande:
Vi har bokat kyrka och festlokal och vi har bestämt catering. Toastmaster, tärnor och marskalk är utsedda. Gästlistan är praktiskt taget klar.
Färgtemat är bestämt och buketten vet jag på ett ungefär hur den ska se ut och likaså bordsdekorationer.
Inbjudningskorten ska jag försöka göra själv (får se hur det kommer gå..) och även där vet jag ungefär hur de ska se ut, spånar lite.
That makes more sense, det såg så mycket ut för att bara vara taket
Vad ska ni ha för färger?
jag skulle vilja ha moccabrunt och limegrönt i färgtema. Men det har vi inte bestämt än.
vi gör sånt tillsammans.
Fast jag vill ha vitrosa rosor i brudbuketten. Med magnolior.
Du då?
Jag ska ha rosa pioner, limegröna rosor och vita och/eller rosa luktärter i min bukett.
Färgtemat är rosa, lime och champagne.
Vi gifter oss i Kungsängen den 18 oktober 2008.
Vi har nu tagit paus i planeradet. Vi har lokal, mat (ingår i lokalen), vigselförättare, klänning (vald men inte beställd), bestämt hur inbjudan ska se ut, valt fotograf och gästlistan är klar.
Nu tar vi tag i det igen i februari.
Det är en hel del kvar men de stora posterna är klara.
Jätte skönt. Har fått jätte mycket kommentarer på att jag är ute i så god tid (ofta inte possetiva). Men varför inte. Nu finns det ju gott om tid om vi vill ändra på något och hitta på små roliga saker. Dessutom så bor jag ju inte i stan vilket gör att man får passa på när man är på plats.
Vi ska ha vitt, guld och grönt.
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-10 19:40:16 följande:
Hej på er!
Ingen som har nåt att förmedla?
Här har vi äntligen skrivit på kontraktet för hyran av lokalen så nu är det helt klart!
jeeksa: Det gjorde jag för länge sen