Södertäljebrudar!
Hallå brudar!
Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra
Hallå brudar!
Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra
Såg i andra tråden att du var lite velig över att du ska gifta dig i Södertälje. Känns det bättre nu eller funderar du fortfarande?
Nja, alltså vi vill ju gifta oss här, det är bara det begränsade utrymmet som gör att vi känner oss lite veliga. Men det känns bättre nu när vi fått tag på en toppenfotograf. I alla fall för stunden
Vad bra!
Hur många gäster ska ni ha?
Haha. Tänkte precis fråga samma sak!
Vi har satt en gräns på 60 pers. Är väl ca 55 än så länge och då är barn inräknade, även väldigt små sådana.
Ni då?
Vi är uppe i 67 tror jag, men då är ett helt gäng singlar så jag fruktar vad som kommer att hända med gästlistan fram till bröllopet
Jag är också Södertälje brud (typ). Bor just nu i Paris men har bott i Södertälje fram tills för tre år sedan.
Planerar dock att gifta mig i Kungsängen. Kommer nog att fixa ganska mycket inför bröllopet i Södertälje i och med att jag känner till Tälje och att mamma fortfarande bor där. Jag uppskattar alla råd.
Häftigt att bo i Paris! Hur kommer det sig?
Min m2b fick jobb här nere och jag bestämde mig för att följa med. Nu har vi bott här i två och ett halvt år. Planerar att flytta hem till Sverige om kanske ett och ett halvt då jag vill börja plugga.
Jag är oxå täljeflicka...
Eller jag har flyttat där ifrån men ska gifta mig i Mariefred nästa sommar...
Så jag hoppar på eran tråd=)
Vad var det ni pratade om för fotograf?