• Pumpkin

Södertäljebrudar!

Hallå brudar!

Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra

• Svar på tråden Södertäljebrudar!
  • Pumpkin

Fast jag menade inte Oaxen, jag menade PÅ Mörkö Oaxens bygdegård är dock otroligt fin, så jag har den i åtanke också. We'll see.

• fdLadye

jaha okej...
    Jo just ja vi har ändrade planer det blir bröllopsfest i sverige istället.
    Vart way to complicated med att dra utomlands med allihoppa...

• Pumpkin

Misstänkte väl att ni ändrat er Blir det samma datum eller har ni bytt datum?

• fdLadye

nej vi har bytt datum till helgen den 19 juli...vi har ju som sagt bokat oaxen om vi nu får oaxen vill säga.
    Så vi måste byta kyrka o allt antagligen...
    Så vi är från ruta ett och vi kan inte göra ett dyft föräns vi har fått veta att vi får ta lokalen=)

• Pumpkin

Den helgen hade vi tänkt oss först
    Men kan ni inte ens boka kyrka då? För kyrkorna runtikring blir ju uppbokade hyfsat tidigt om man säger så.

• fdLadye

ojdå ja då borde vi nog göra detriktigt snart jag ska höra med anders ikväll så får jag ta o ringa i morgon i så fall

• Pumpkin

När jag bokade vår kyrka, lite drygt 1 år innan, så var vi inte de första som bokade kyrkan för den dagen... Så skynda skynda Ni kan ju alltid avboka om det inte skulle funka liksom. Vilka kyrkor funderar ni på?

• fdLadye

Kärnbokyrkoruin fast den är ju 6 mil ifrån mörkö käns lite långt...sen mörkökyrka tror jag är rätt fin.
    NÄr ska du gifta dig o vart?

• Pumpkin

Vi har bokat Tveta kyrka den 5 juli. Men om vi nu måste byta lokal så kanske vi får kolla upp Mörkö kyrka. Om den nu inte är bokad, vilket jag misstänker att den är.

• fdLadye

Vet du hur mörkö kyrka ser ut?
    Och hur ofta går färjorna igentligen?

Svar på tråden Södertäljebrudar!