Södertäljebrudar!
Hallå brudar!
Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra
Hallå brudar!
Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra
Fast jag menade inte Oaxen, jag menade PÅ Mörkö Oaxens bygdegård är dock otroligt fin, så jag har den i åtanke också. We'll see.
jaha okej...
Jo just ja vi har ändrade planer det blir bröllopsfest i sverige istället.
Vart way to complicated med att dra utomlands med allihoppa...
Misstänkte väl att ni ändrat er Blir det samma datum eller har ni bytt datum?
nej vi har bytt datum till helgen den 19 juli...vi har ju som sagt bokat oaxen om vi nu får oaxen vill säga.
Så vi måste byta kyrka o allt antagligen...
Så vi är från ruta ett och vi kan inte göra ett dyft föräns vi har fått veta att vi får ta lokalen=)
Den helgen hade vi tänkt oss först
Men kan ni inte ens boka kyrka då? För kyrkorna runtikring blir ju uppbokade hyfsat tidigt om man säger så.
ojdå ja då borde vi nog göra detriktigt snart jag ska höra med anders ikväll så får jag ta o ringa i morgon i så fall
När jag bokade vår kyrka, lite drygt 1 år innan, så var vi inte de första som bokade kyrkan för den dagen... Så skynda skynda Ni kan ju alltid avboka om det inte skulle funka liksom. Vilka kyrkor funderar ni på?
Kärnbokyrkoruin fast den är ju 6 mil ifrån mörkö käns lite långt...sen mörkökyrka tror jag är rätt fin.
NÄr ska du gifta dig o vart?
Vi har bokat Tveta kyrka den 5 juli. Men om vi nu måste byta lokal så kanske vi får kolla upp Mörkö kyrka. Om den nu inte är bokad, vilket jag misstänker att den är.
Vet du hur mörkö kyrka ser ut?
Och hur ofta går färjorna igentligen?