• Pumpkin

Södertäljebrudar!

Hallå brudar!

Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra

• Svar på tråden Södertäljebrudar!
  • jeeksa080823

Komnmer faktiskt inte ihåg, men de är lite dyrare tror att det ligger runt 400-500 kr. Jag färgar och gör alltid slingor när jag är där så det blir oftast runt 1300-1500 för mig.
    Även om de är dyrare så känns det mer värt än att gå till nån billig, har provat flera frisörer i stan som jag varit missnöjd med bla dessa hårsalonger med elever, rekommenderar ej dem!

Gillade även hårimperiet men i och med branden i Lindex så försvann även den frisörsalongen, tyvärr.

• Pumpkin

Jag klippte mig på Hair Creations sist, och där kostade det 450kr tror jag, så typ som där då. Blev väl iofs nöjd när jag var där, men det kändes inte riktigt klockrent + att hon aldrig har öppet när jag är i stan så i så fall måste jag ta ledigt för att gå till frissan liksom (kan ju inte direkt smita iväg på lunchen och åka hela vägen hem till Södertälje)Fundersam

Ska kolla upp Hårteamet och kanske boka mig en tid där då Tack för tipset!

• jeeksa080823

Hair Creations, var ligger det?

• Pumpkin

Det ligger på Nedre Torekällgatan, en liiiten salong.

• fdLadye

Jag vågar inte gå o klippa mig längre när jag är o hälsar på i tälje.
    De klipper så himla dåligt där.
    Enligt mig.
    Vart ska jag gå nu något tipps.
    För jag vill ju inte se ut som ett svinto i huvudet på bröllopsdagen

• jeeksa080823
    OmorfiaX skrev 2007-10-22 03:15:03 följande:
    Tack för vax-tipset Jeeksa!
    Det var så lite
  • 071020

Hej på er!

Fick tips om att kika in här av Pumpkin. Så jag tänkte att jag kanske också kan hänga på här om det är ok!?

Vi förlovade oss den 20/10 och planerar bröllop nästa sommar.

• Pumpkin

Välkommen 071020! Trevligt att du följde min rekommendation

Vilka är ni då och när ska ni gifta er?

Svar på tråden Södertäljebrudar!