• Pumpkin

Södertäljebrudar!

Hallå brudar!

Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra

• Svar på tråden Södertäljebrudar!
  • jeeksa080823

Där har jag aldrig varit. Är det en "riktig" kyrkoruin utan tak och så?

• fdLadye

Japp det är det...finns bild i mitt bildgalleri....på hur det ser ut. Den är så kool. Och om det regnar den dagen så får man vara i Mariefreds Kyrka istället=)

• jeeksa080823

Kollade dina bilder och det såg ju jättehäftigt ut!

• OmorfiaX

Hej Södertäljebrudar! En fråga, om man ska vaxa sig (ben, armhålor och intimt) i stan, vilket ställe är det som gäller då?

Jag gifter mig i december men jag är också gravid och kommer att behöva hjälp på hårborttagningsfronten om några månader..

• Pumpkin

OmorfiaX: Jag har ingen aning, är själv ganska nyinflyttad. Hoppas nån annan kan hjälpa till

En sak jag undrar över är vem man ska gå till för hår och smink?! Nån som har något förslag?

• jeeksa080823
    OmorfiaX skrev 2007-10-16 13:17:08 följande:
    Hej Södertäljebrudar! En fråga, om man ska vaxa sig (ben, armhålor och intimt) i stan, vilket ställe är det som gäller då?Jag gifter mig i december men jag är också gravid och kommer att behöva hjälp på hårborttagningsfronten om några månader..
    Jag har själv inte provat men en kompis till mig brukar vaxa sig på ett litet ställe som ligger i Paradisgränd, om du vet var det ligger, tror att de har fotvård och annat där också. Hon är nöjd med det stället.

Pumpkin: När det gäller hår så rekommenderar jag helhjärtat Hårteamet som ligger vid kyrkan. De är riktigt duktiga och brukar göra håruppsättningar odyl till bröllop.
  • Pumpkin
    jeeksa: Rekommenderar du dem för klippning också? Behöver hitta mig ett bra ställe som tar hand om mitt hår så jag slipper gråta när jag går därifrån efter en klippning
  • jeeksa080823

Pumpkin: Ja jag rekommenderar dem för klippning också. Jag går själv där Jätteduktiga tjejer som jobbar där, de har inte nåt drop in utan det är lugn och mysig stämning.

• Pumpkin

Hur mkt tar de för en klippning?

Svar på tråden Södertäljebrudar!