Södertäljebrudar!
Hallå brudar!
Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra
Hallå brudar!
Är det någon mer än jag som planerar bröllop i Södertälje? Vore kul att snacka lite och komma med tips och idéer åt varandra
Där har jag aldrig varit. Är det en "riktig" kyrkoruin utan tak och så?
Japp det är det...finns bild i mitt bildgalleri....på hur det ser ut. Den är så kool. Och om det regnar den dagen så får man vara i Mariefreds Kyrka istället=)
Kollade dina bilder och det såg ju jättehäftigt ut!
det är det=)
Hej Södertäljebrudar! En fråga, om man ska vaxa sig (ben, armhålor och intimt) i stan, vilket ställe är det som gäller då?
Jag gifter mig i december men jag är också gravid och kommer att behöva hjälp på hårborttagningsfronten om några månader..
OmorfiaX: Jag har ingen aning, är själv ganska nyinflyttad. Hoppas nån annan kan hjälpa till
En sak jag undrar över är vem man ska gå till för hår och smink?! Nån som har något förslag?
Pumpkin: Ja jag rekommenderar dem för klippning också. Jag går själv där Jätteduktiga tjejer som jobbar där, de har inte nåt drop in utan det är lugn och mysig stämning.
Hur mkt tar de för en klippning?