• Sofia08

28 juni 2008

Hej tjejer!!

Vår tråd är stängd och jag har inte hittat någon ny, så jag drar väl igång den här! Jag har verkligen inte varit aktiv på BT på ett tag, men nu vill jag ju veta hur det går med eran planering!! Hur långt har ni kommit?
    Vi har:
    *Bestämt brudtärna, brudnäbb och bestman
    *Bestämt färgtema: Rosa
    *Bokat lokal
    *Bokat kyrka
    *Bokat DJ
    *Bokat de som ska göra tårtan
    *Köpt min klänning!!!
    *Bokat hår,smink och naglar till mig och brudtärnan.
    *Bokat fotograf
    Jag har beställt provkort i massor till inbjudningar, men det är inget som känts rätt. Funderar på att göra egna trots allt...

Jag vill ha tips på resmål för bröllopsresan! Vi åker direkt efter bröllopet!!

Puh!

• Svar på tråden 28 juni 2008
  • Sofia08

Ha,ha! Kanonbra ju!! Själv måste jag väl återgå till träningsrutinerna. Just nu känner man sig ganska jäst..

Satt och pysslade en del med våra inbjudningskort igår. Tyvärr så ringde telefonen och vi var tvugna att åka till akuten. Sambons farfar har fått en hjärtinfarkt. De kommer nog stänga av respiratorn i morgon....fruktansvärt! Vi är jätteledsna och just nu är alla mina tankar om bröllopet borta. Ingen rolig vändning på julen för oss.

• Nilsa in love

Ja, tjejer! Nu börjar bantningen!
    Köpte senaste Amelia och kände mig riktigt inspirerad av deras viktbilaga. Om det ger resultat är dock en annan femma. Tycker att jag ALLTID äter ganska så nyttigt men nu banne mig!
    Helst skulle jag vilja gå ned ett par kg på väldigt kort tid så att jag redan är lite fit innan klänningsprovningen. Tjoho!

Får hem min efterlängtade lilla hundvalp 1 februari och hade ju tänkt att den skulle bli en ordentlig källa för motion innan bröllopet MEN nu har kennelägaren sagt att man bara får gå mycket korta promenader med den tills den är 8 månader. Får väl bära den resten av vägen, I guess.

Vidare så MÅSTE jag ta tag i inbjudningskorten men jag orkar bara inte. Är på tok för velig. Dessutom MÅSTE jag boka tid hos frissan, det är verkligen panik nu.
    Kanske skulle ta och skicka ett mail om det till min bröllopsfixare redan ikväll? Jäpp, det ska jag göra!

Stor kram, jogga på! 6 månader kvar. Låt säga 1 kg i månaden så kan vi vara nöjda!

• Bellanote

sofia nej vad ledsamt.

nilsa vad är det för en valp ni får hem?? alltså man kan ju ta lång promenader men man får ju inte gå så snabbt. man märker så väl på hunden när den börjar bli trött och då är det som sagt bara att plocka upp den. vi har en 8 mån här hemma och från det att hon var ca 5-6 mån började vi gå 30-60 min prom men dock tar vi inga raska promenader ännu. men det kommer väll hon har börjat löpa för första gången nu så nu börjar den lilla damen bli stor.

• BlivandeFruJohansson

Sofia: Usch så hemskt Hoppas de ordnar sig.

Själv ska ja me börja komma igång me allt va träning heter Värsta ja vet är att träna, så de kommer gå trögt Men man har ju ett mål så får tänka på de! Hur man ska stå där i sin klänning på trappan brevid mannen som man älskar mest, framför alla sina nära & kära Kanske ska ta en promenad redan nu.. Håller på att fixa me inbjudningarna

• Sofia08

Åh, vad bra att vi kan peppa varandra!! Ska också köpa Amelia så man får lite motivation. Idag har jag inte rört mig ngt och ätit godis. Ingen bra början. Jag börjar efter nyår

Sambons farfar dog igår kväll. Usch vad jobbigt det känns. Det gick så fort. Vi sågs för bara en vecka sedan och då var han hur pigg som helst. Overkligt! Vi hade verkligen velat ha med honom på bröllopet. Han får vara med oss i våra tankar nu. Jobbigt när livet förändras så fort...

Inbjudningskorten får vänta lite. De ska ju inte skickas än på några veckor.

• Nilsa in love

Stackars Sofi08. Så jobbigt när någon går bort. Vi andra 28 juniare får skicka en tanke till dig.

Bellanotte: Det är en lite mops. Pluttenuttig.

Dieten är inne på sin andra dag och år fortfarande bra. Men ikväll är det fredagsmys och då kan vad som helst hända. För övrigt jobbar jag massor hela helgen och nyårshelgen med, så någon träning kommer jag inte hinna.

Kram.

• Sofia08

Nilsa in love: Tack! Vad gulligt!

Ja du! Fredagkväll! Eh, det jag ätit idag har inte på långa vägar varit ngt i dietform..men jag satsar på att börja efter nyår. Som alla andra. Trängas på gymmet i vanlig form.

Ska kanske tjuvstarta med lite fredagsmys och byta ut chipsen mot grönsaksdipp? Mmmmm gott! Vi får väl dela med oss av tips här tycker jag!! För att peppa varandra liksom

Jag tänkte ju börja Viktväkta egentligen. Det enda som funkat på mig tidigare. Har iofs inte så många kilo att gå ner nu, mot tidigare. Det är bara magen som ska bort, ca 3 kg.

• Bellanote

sofia jag tycker det är godare med grönsaks dipp än med chips faktiskt så det tycker jag du kan gotta dig med

• BlivandeFruJohansson

Sofia: Så hemskt! Vet hur de känns, Farfar gick bort okt förra året Jobbigt, men man får se framåt och sedan tänka tillbaka på alla tider man haft tillsammans..

Träningen här börjar efter nyår, så nu är de fredagsmys Men försöker tänka på att inte att inte äta så mycke! Alltid nått!

• rosaälvan

Sofia vad ledsamt. Tänker på er.

Svar på tråden 28 juni 2008