• Sofia08

28 juni 2008

Hej tjejer!!

Vår tråd är stängd och jag har inte hittat någon ny, så jag drar väl igång den här! Jag har verkligen inte varit aktiv på BT på ett tag, men nu vill jag ju veta hur det går med eran planering!! Hur långt har ni kommit?
    Vi har:
    *Bestämt brudtärna, brudnäbb och bestman
    *Bestämt färgtema: Rosa
    *Bokat lokal
    *Bokat kyrka
    *Bokat DJ
    *Bokat de som ska göra tårtan
    *Köpt min klänning!!!
    *Bokat hår,smink och naglar till mig och brudtärnan.
    *Bokat fotograf
    Jag har beställt provkort i massor till inbjudningar, men det är inget som känts rätt. Funderar på att göra egna trots allt...

Jag vill ha tips på resmål för bröllopsresan! Vi åker direkt efter bröllopet!!

Puh!

• Svar på tråden 28 juni 2008
  • Ronja2

Har helt missat denna tråd! Gifter oss också 28juni och har kommit en liten bit i planeringen (lokal, fotograf, tårta).
    Måste dock ta tag i maten och vigselförrättare :)

Just nu lägs mest tid på bokning av bröllopsresan :)

• Ronja2

Oj får lite lätt panik när man kollar runt här... Oj va långt alla har kommit!!! Kom dock på att vi faktiskt kommit lite längre än jag tänkte först har dessutom; sömmerska, en kille som ska spela gitarr och så har vi bestämmt färgtema o en "halvklar" gästlista som har en förmåga att växa hela tiden...

Väntar dessutom på svar från frisören och en tjej som förhoppningsvis ska sjunga. *håller tummarna*

• Bellanote

ronja välkommen. det kvittar nog egentligen hur långt man har kommit bara man har koll på situationen.

• BlivandeFruJohansson

Välkommen Ronja2! Vi är ganska många som gifter oss det här datumet Alltid kul med fler.

• bruden08

Oj vad inlägg det kommit har inte varit i tråden på länge
    Igår blev alla inbjudningskorten klara, adressrna skrivna och lilla silverhjärtat ditklistrat på kuvertet nu fattas bara frimärken.
    Kan inte hålla mig måste nog skicka iväg dom vlken dag som helst kan inte hålla mig till alla hjärtans dag som vi hade bestämmt från början

När ska ni andra skicka iväg korten??

• Sofia08

Vi har ju också tänkt till alla hjärtans dag. Men jag tror också att våra kommer att bli klara innan. Så vi får se om man kan hålla sig, som sagt.

• Bellanote

blir slutet på feb början på mars som det blir iväg skickat. till de som bor närmast får personliga. är ju så dyrt med fri märken och så är man smålänning med

• bruden08

Jag tänkte faktiskt till och med dela ut det första imorgon, går ju inte och vänta min sambo kan inte fatta varför det är så svårt att vänta.
    Åh ska bli så kul att se deras reaktion

• rosaälvan

Vi tänkte skicka dem till alla hjärtans dag, så det börjar bli hög tid att göra i ordning dem nu. Ska bara bestämma hur vi ska ha det med färger först. och hur mkt info vi ska ha i inbjudan, och sen måste jag faktist köpa bläckpatroner till skrivaren oxå det var visst en del innan jag kunde göra iordning dem.

• bruden08

Frimärken är verkligen asdyrt.... suck.

Fast i det stora hela är det en droppe i havet ALLT är verkligen asdyrt

Svar på tråden 28 juni 2008